موبایل ون در مسیر مراقبت از معتادین بی خانمان و کارتن خواب ها

به دنبال شیوع ویروس کرونا و نیز به منظور مراقبت و حمایت از گروه های آسیب پذیر و پرخطر، یکی از برنامه های پیشگیرانه سازمان بهزیستی تحت عنوان " موبایل ون " با هدف مقابله با ویروس کرونا ، خدمات خود را ارتقا داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان در این باره گفت : به دنبال شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید 19 از اواخر سال گذشته در استان ، بهزیستی هرمزگان نیز همراه با مدافعان سلامت و دیگر اقشار جامعه برای شکست کرونا همراه شده و طرح هایی پیشگیرانه را اجرایی کرده است.

وی ادامه داد : از این دست اقدامات می توان به خدمت رسانی به معتادین متجاهر ، بی خانمان وکارتن خواب که آسیب پذیرترین قشر در مقابل این ویروس کشنده هستند اشاره داشت .

جهانشاهی گفت : در طرح موبایل ون (مطب سیار) از طریق خودروی ون و با همراهی پرستار و مددیار (از افراد بهبود یافته)در مناطق پر خطر ، آسیب خیز و پاتوق ها ، لوازم اولیه بهداشتی ازجمله سرنگ یک بار مصرف به همراه یک وعده غذا در اختیار معتادین قرار می گیرد و در این ایام ، در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در واحد موبایل ون خدمات ویژه تری علاوه بر خدمات روزانه ارائه می گردد.

معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان این خدمت را شامل توزیع بسته های بهداشتی و ضد عفونی پاتوق ها عنوان کرد و گفت : در راستای پیشگیری از ویروس کرونا بسته های بهداشتی  شامل : ماسک های بهداشتی ، ژل ضدعفونی کننده دست ،  موادشوینده و دستکش لاتکس توزیع و پاتوق ها ضدعفونی شدند.

کد خبر 15332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد