جلسه وبینار مناطق شش گانه بهزیستی استان کرمان در مقابله با ویروس کرونا تشکیل شد

جلسه آنلاین (وبینار) مناطق شش گانه بهزیستی استان کرمان با حضور مدیرکل ، معاونین و دبیران مناطق با هدف بررسی اقدامات انجام شده در مقابله با ویروس کرونا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، علیرضا احمدی پور معاون توانبخشی و دبیر کمیته پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در تشریح اقدامات آنلاین در موضوع مقابله با کرونا ، گفت : بیش از پنج جلسه وب کنفرانس یا وبینار با حضور دبیران مناطق یا روسای بهزیستی شهرستان ها برگزار شده است .
وی هدف از برگزاری این جلسه آنلاین را بررسی اقدامات انجام شده ذکر کرد و گفت : تاکید بر نظارت گسترده برای اجرای اصول بهداشتی و پیشگیرانه به ویژه در مراکز شبانه روزی توانبخشی – اجتماعی و پیشگیری ، بررسی ثبت اقدامات در سامانه و توصیه به استفاده از منابع هر شهرستان و مناطق برای انجام ضدعفونی مراکز در سطح وسیع از جمله موارد طرح شده در این وبینار بود .
عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان و رئیس کمیته پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با تاکید بر رعایت همه اصول بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی اظهار داشت : استفاده از فضاهای مجازی و روش های آنلاین مثل وب کنفرانس یا وبینار بهترین روش برای ارزیابی اقدامات انجام شده در موضوع مقابله با ویروس کرونا است .
وی با مهم دانستن کاهش حضور مددجویان و کارکنان در ادارات سطح استان ، یاد آور شد : وب بینار ، وب کنفرانس و ارتباط برقرار کردن آنلاین بهترین روش خدمت رسانی به مردم به ویژه مراکز شبانه روزی است .
صادق زاده استفاده از خلاقیت برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی را ضروری دانست و گفت : گرچه شرایط فعلی باعث شده که خدمت رسانی دچار چالش شود اما با توجه به ماهیت خدمات بهزیستی نباید کار مردم معوق بماند .
گفتنی است در این وبینار دبیران مناطق به طرح اقدامات و مسائل خاص هر منطقه پرداختند .

کد خبر 15328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد