بیشترین خسارت ناشی از سیل متوجه مددجویان روستاهای رودبار جنوب شده است

تعداد یک هزار و 421 خانواده تحت پوشش در شهرستان های قلعه گنج ، رودبار جنوب ، فاریاب ، منوجان ، کهنوج ، عنبرآباد در منطقه جنوب و شهرستان ریگان در منطقه شرق کرمان از وقوع سیل دچار خسارت شدند

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی با بیان اینکه از هفت شهرستان جنوبی ، شش شهرستان دچار خسارت شده اند ؛ افزود : بیشترین خسارت متوجه مردم رودبار جنوب شده که به همین نسبت آمار مددجویان و افراد تحت پوشش خسارت دیده در این شهرستان نیز بیشتر است .
وی از حضور تیم های مداخله در بلایای طبیعی و اورژانس اجتماعی در روستاهای سیل زده در جنوب و شرق استان خبر داد و اظهار داشت : به دلیل پراکندگی و گستردگی روستای های سیل زده همچنان تیم های بهزیستی مشغول خدمت رسانی و ارزیابی میزان خسارت ها هستند .
ایشان از شناسایی و ارزیابی میزان خسارت به یک هزار و 421 خانوار حدود چهار هزار و 452 نفر از افراد دارای معلولیت – خانواده های نیازمند و زنان سرپرست خانوار در روستای سیل زده خبر داد و گفت : شهرستان های قلعه گنج ، رودبار جنوب ، فاریاب ، منوجان ، کهنوج ، عنبرآباد در منطقه جنوب و شهرستان ریگان در منطقه شرق کرمان از وقوع سیل دچار خسارت شدند .
صادق زاده با تشریح اقدامات انجام شده ؛ یادآور شد : به20 روستا مهد در شهرستان های رودبار جنوب ، قلعه گنج ، کهنوج و ریگان خسارت وارد شده که بیشترین آمار خسارت با 12 مهدکودک متعلق به شهرستان رودبار جنوب است .
 مدیرکل بهزیستی استان کرمان تخریب کامل هشت منزل مسکونی را از دیگر خسارت وارده ذکر کرد و گفت : بخشی از ساختمان 325 واحد مسکونی مددجویان وافراد دارای معلولیت تحت حمایت تخریب و 821 دام و احشام نیز تلف شده است .

کد خبر 15327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد