۱۳۱ ایثار گر شاغل در اداره کل بهزیستی گیلان

عباس امام پناهی مشاور مدیرکل و مسئول امورایثارگران بهزیستی استان گیلان گفت : اداره کل بهزیستی استان گیلان ۱۳۱نفر ایثارگر شاغل از قبیل جانباز ، آزاده ،فرزند شهید ، برادر و خواهر شهید ، رزمنده ، فرزند جانباز و همسر جانباز دارد که در بخش های مختلف این سازمان فعالیت می کنند .

مشاور مدیرکل و مسئول امورایثارگران بهزیستی استان گیلان ضمن تبریک سال نو ، چهارم شعبان سالروز ولادت باسعادت  حضرت ابوالفضل العباس که مصادف شده با روز جانباز را خدمت همه حانبازان تبریک گفته و بیان داشتند : جانبازان با الهام از کردار و منش آن بزرگوار درس فداکاری و شجاعت و وفا آموخته و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند . این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت نموده و حماسه ایی جاوید آفریدند .

آنها امروز نیز با حضور در صحنه های مختلف سیاسی ، فرهنگی ، علمی و ورزشی از ارزشها و اهداف انقلاب اسلامی دفاع نموده و با عمل به دستورات و احکام الهی الگوی شایسته ایی برای جوانان و همه مردم انقلابی به شمار می آیند.

در کشاکش نبردو جهاد ، هنگامی که آتش و گلوله بیداد میکرد و مردانگی و غیرت در جبهه های جنگ معنا می یافت ، و در روزهایی که آسمان از خون گلگون شهیدان سرخی میزد سلسله دار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) فرمودند جانبازان رهبران نهضت اند .

کد خبر 15310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد