اقدامات بهزیستی شهرستان صومعه سرا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

بهرام زاد امیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان صومعه سرا ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید ،اقدامات این اداره در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کووید ۱۹ (کرونا) عنوان کرد

۱.اطلاع رسانی سریع وفوری تمامی بخشنامه ها و دستورالعملهای ستادی در رابطه با ویروس کرونا به کارشناسان واحدهای اداری و مراکز تحت نظارت

۲.دستور تعطیلی کلیه مهدهای کودک ومرکز روزانه حرفه آموزی توانبخشی به منظور پیشگیری و ضدعفونی مراکز در ایام تعطیل تا پایان سال صادر وابلاغ گردید.
۳.انجام اقدامات لازم در راستای پاسخگویی به نیازهای جمعیت هدف با کمک همکاران به صورت تلفنی و به شیوه ای که کمترین نیاز به مراجعه حضوری باشد.
۴.اجرای اقدامات آگاهسازی در زمینه ویروس کرونا،راههای پیشگیری و مقابله با آن از طریق نصب بنر و پخش بروشور و نصب در محل اداره ومراکز تابعه جهت اطلاع رسانی به جمعیت هدف و کارکنان.
۵.تهیه ماسک ودستکش و مواد ضدعفونی وتوزیع آن بین کارکنان و مراکز غیردولتی و شبانه روزی تحت نظارت شهرستان .
۶.ارتباط مستمر و روزانه با مسئولین مراکز در رابطه با پیگیری وضعیت سلامت توانخواهان وارائه راهکارهای مشورتی به ایشان و همچنین بازدید از مراکز تحت نظارت با همراهی کارشناسان مربوطه جهت پیگیری موثرتر از وضعیت توانخواهان بستری در مراکز.
۷.تعامل لازم با خیرین وتهیه اقلام بهداشتی ومواد ضدعفونی جهت استفاده در اداره و همچنین مراکز غیردولتی شبانه روزی.
۸.ضدعفونی وگندزدایی روزانه ومستمر اداره و مجتمع های غیر دولتی و مراکز شبانه روزی با همکاری سپاه ، هلال احمر و آتش نشانی
۹.انجام شیفت بندی ساعات کاری کارکنان وتلاش مضاعف همکاران در راستای تحقق اهداف اداری وپیگیری اسناد مالی و رسیدگی به امور جمعیت هدف
۱۰.ثبت روزانه فعالیتهای انجام شده در زمینه بیماری کرونا در سامانه
۱۱.استفاده از ظرفیت مجتمع های خدمات بهزیستی وهمکاری خیرین و شوراها ودهیاری ها در راستای تهیه سبد کالاو اقلام ضروری و بهداشتی ومواد ضدعفونی و توزیع در بین جمعیت هدف.

کد خبر 15309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد