۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
پیام تبریک روز جانباز

مدیرکل بهزیستی استان قم در پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز را تبریک گفت . متن پیام بشرح ذیل می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان قم در پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز را تبریک گفت . متن پیام بشرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

جانبازان رهبران این نهضت اند. ( امام خمینی رضوان الله تعالی علیه)

          چهارم شعبان المعظم مصادف است با ولادت با سعادت و سراسر نور قمر منیر بنی‌هاشم علمدار رشید کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز ، که به حق و به شایستگی تجلی بخش و نمایانگر ایثار و از خودگذشتگی و انسانیت به تمام معناست .

جانبازان سرافراز مشعل داران عشق ایثار، اخلاص و تعهد ،  انسانهایی هستند که با تاسی از مکتب انسان‌ساز اسلام در پرتو حماسه بی‌نظیر عاشورای اباعبدالله‌الحسین(ع)، چراغ راه هدایت ملتها در طول تاریخ شدند ، جانبازان تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خودگذشتگی و تفسیر حقیقی دلدادگی به معشوقند.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده شعبان المعظم بخصوص ولایت با سعادت خورشید بندگی و ایمان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و برادر با وفایشان حضرت ابوالفضل العباس(ع) و همچنین حضرت امام سجاد(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی تمامی جانبازان، این روز خجسته و مبارک را به تمامی جانبازان سرافراز خصوصا همکاران خودم در بهزیستی استان و خانواده های بزرگوار و صبورشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق همگان را خواستارم  و امیدوارم خداوند ما را با بزرگ مظهر ایثار و جانبازی ابوالفضل العباس (ع) محشور نماید.

دکتر مهدی پهلوانی

مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 15275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد