میامی ا تولید و توزیع ماسک

سید عیسی جلالی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی بیان داشت : تولید ۱۰۰۰ عدد ماسک با همراهی موسسه خیریه ابن یمین فرومد شهرستان میامی انجام می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، سید عیسی جلالی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی بیان داشت : تولید ۱۰۰۰ عدد ماسک با همراهی موسسه خیریه ابن یمین فرومد شهرستان میامی انجام می شود .

جلالی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی گفت : با  همکاری بهزیستی موسسه خیریه ابن یمین فرومد ، تولید ماسک تهیه و توزیع در شهرستان انجام شده است . با توجه به شرایط فعلی باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرد و یکی از این ظرفیت ها خیرین و گروه همیار زنان سرپرست خانوار است .

وی افزود : از مشارکت و همراهی جناب آقای فرومدیان و سرکار خانم فاطمه صالح در واگذاری کارگاه خود و همراهی کارآموزانشان با موسسه خیریه تشکر و قدردانی نمائیم.

افخمی گفت : در صورت تامین و تهیه اقلام مورد استفاده در تولید ماسک و لباس ایزوله بیمارستانی ، اداره کل بهزیستی استان سمنان در سراسر استان ظرفیت تولید ماسک را با کمک گرو ههای همیار و مراکز تحت نظارت دارد تا بتوان گام موثری در کاهش کمبود لوازم بهداشتی در استان و کشور برداشت .

کد خبر 15267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد