راه اندازی پویش صیانت از سلامت مددجویان بهزیستی گلستان

پویش صیانت سلامت مددجویان تحت پوشش مراکز بهزیستی گلستان با هدف تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز آنان راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل؛ با توجه به مشکل در تامین اقلام ،راه اندازی پویش سلامت مددجویان بهزیستی بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده دست برای مددجویان مراکز زیرپوشش بهزیستی، با راه‌اندازی این پویش برای تامین این اقلام دست یاری به سوی خیرین و نیکوکاران دراز می‌کنیم.

این پویش تا پایان دوران شیوع بیماری کرونا ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: این استان میزبان بیش از ۵۰هزار خانوار مددجو و بیش از ۱۱۰هزار فرد تحت پوشش شامل معلول، سالمند، بیمار روانی مزمن، کودک بدسرپرست و بی‌سرپرست است که صیانت از سلامت مددجویان زیرپوشش، کاهش استرس و اضطراب ناشی از شیوع بیماری کرونا بین مددجویان و مراقبان مراکز و افزایش سطح آگاهی نسبت به بیماری کرونا از اهداف راه‌اندازی این پویش است.

دکتر غفاری از تمامی دستگاههای اجرایی،مردم نیکوکار وشریف و خیرین استان درخواست کرد با مشارکت در این امر خیر و خداپسندانه، این سازمان را در حفظ سلامت مددجویان یاری کنند.

مردم شریف و هم استانی های خیر و نیکوکار جهت شرکت در این امر خیر می توانند، اقلام بهداشتی و بسته های معیشتی خود را به ادارات و مراکز شبانه روزی بهزیستی تحویل دهند ویا بصورت نقدی به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۵۴۵۲۱۱ حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی گلستان واریز نمایند

کد خبر 15262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد