۱.۸ میلیارد ریال کمک هزینه اقلام بهداشتی مراکز بهزیستی ایلام پرداخت شد

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: یک‌ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی و ضدعفونی مددجویان به حساب مراکز شبانه روزی حوزه توانبخشی شامل مراکز نگهداری سالمندان، بیماران روانی و معلولان واریز شده است.

به‌گفته زهرا همتی، تاکنون سه مرحله پرداخت کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی برای مددجویان این مراکز واریز شده است.

وی سرانه این مبالغ واریزی را به ترتیب ۳۰۰ هزار ریال، دومیلیون و ۸۲۰ هزار ریال و پنج میلیون ریال عنوان کرد.

به گفته‌وی، این کمک هزینه بصورت متمرکز از سوی سازمان بهزیستی کشور به منظور تهیه اقلام بهداشتی مددجویان مراکز شبانه روزی واریز شده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام بیان کرد: این مبالغ واریزی از اسفندماه تاکنون صرف خرید اقلام بهداشتی و ضدعفونی مددجویان و کارکنان این مراکز شده است.

وی پرداخت کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی برای معلولان ضایعه نخاعی و تعدادی از معلولان خیلی شدید با سرانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی بین ۱۷۰ نفر از کودکان کار در مرحله اول و توزیع مواد غذایی در مرحله دوم از هفته آینده و توزیع ۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی و غذایی بین ساکنان مناطق حاشیه نشین و آسیب زا را از دیگر اقدام های این اداره کل در مقابله با کرونا برشمرد.

همتی گفت: علاوه بر این توزیع اقلام بهداشتی بین افراد بی خانمان و ضدعفونی پاتوق های مصرف کنندگان مواد مخدر به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال هر دو روز یکبار نیز در این مدت انجام شده است.

وی در خصوص اقدام های مقابله با کرونا در مراکز ترک اعتیاد نیز گفت: کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی و ضدعفونی کمپ های ترک اعتیاد با سرانه هر مرکز ۵۷ میلیون ریال در مجموع به میزان ۸۵۰ میلیون ریال به این مراکز پرداخت شده است.

کد خبر 15257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد