پیام قدردانی و سپاس مدیرکل بهزیستی استان کرمان از کارکنان حاضر در قرنطینه مراکز شبانه روزی

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در پیامی از مربیان - مراقبین و مادریاران مراکز شبانه روزی که در پی شیوع ویروس کرونا در قرنطینه با افراد مقیم همراه شدند؛ قدردانی و سپاسگزاری کرد

 سپاس نامه

پیروز کسی است که با زیبایی امید، آینده را بیاراید

مربی فداکار - مراقب همراه - مادر یار مهربان 
بهترین درود و سلام تقدیم حضور پرمهرتان 

در شرایط کنونی که نه مردم ایران بلکه مردم جهان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند و همگان برای مصونیت در برابر این ویروس ناشناخته فعالیت های اقتصادی - اجتماعی و فرهنگی خود را متوقف کرده و در خانه مانده اند  ؛ این شما هستید که همانند مدافعان سلامت در خط مقدم همراهی و حمایت روانی - اجتماعی و بهداشتی از فرزندان - سالمندان بیماران اعصاب و روان - آسیب دیدگان اجتماعی و افراد دارای معلولیت ایستاده و ماندن و بودن با این گروه را متوقف نکرده اید.

با امید به رحمت پروردگار متعال و در سایه این نوع از خودگذشتگی که بی نظیر است از این شرایط بحرانی به سلامت و سرافراز  گذر خواهیم کرد . اما نه تنها خاطره این ایثار و جهادگری برای همیشه در سینه تاریخ ثبت خواهد شد که خانواده ها - مدیران و کارکنان  مجموعه بهداشت و درمان - بهزیستی و به طور کلی مردم مدیون و قدردان این فداکاری برای قطع زنجیره انتشار ویروس هستند و خواهند بود .

اینجانب وظیفه خود می دانم که از شکوه اقدام ارزنده و جهادگونه شما همراه گرامی قدردانی نمایم . گرچه جلوه اینهمه از خودگذشتگی  را هیچ جبرانی نیست ، مگر توجه و رحمت پروردگار باریتعالی .

دعای خیر مردم بدرقه راهتان است و از صمیم قلب آرزو می کنم در پناه حضرت حق سلامت ، شاد و پیروز باشید .

برادر شما 
 عباس صادق زاده 
مدیر کل بهزیستی استان کرمان 
٧ /اسفندماه /

1399

کد خبر 15256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد