پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه

همزمان با ایام فرخنده شعبان المعظم و به منظور گرامیداشت اعیاد شعبانیه و موالید خجسته آن، غلامحسین رنجبر مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان در پیامی این ایام میمون را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان متن پیام بدین شرح است :

ماه شعبان، ماه رحمت، مغفرت و بخشش الهی بر وجود بندگان است. مناجات شعبانیه که در تفسیر دینی به آن بسیار تأکید شده، گناهان را از قلب و روح می‌شوید تا مسلمانان جهان در گلزار عشق و عبادت، عطر الهی را با نسیم جان استشمام کنند.

 طلوع ماه فرخنده شعبان المعظم که مزین است به میلاد با سعادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس و همچنین سید الساجدین حضرت امام زین العابدین (ع) و حضرت صاحب الامر (عج) فرصت مغتنمی است برای اندیشیدن به راه نورانی سیره اهل بیت علیهم السلام.

همچنین روز پاسدار را به تمامی غیور مردانی که برای حفظ وطن با غیرتی حسینی ایستادگی می کنند و روز جانباز را به عزیزان گرانقدری که سلامت جسمانی و آسایش خود را در دفاع از ارزشهای والای انقلاب و میهن اسلامی خالصانه ایثار نمودند تبریک می گویم.

امید است استمرار ادامه راه شهیدان والا مقام و دوام توفیقات جانبازان گرانقدر را شاهد باشیم. ضمناً در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان و به میمنت میلاد ماه منیر حضرت بقیه ا...الاعظم (عج) مراتب تبریک خویش را به حضور همکاران محترم و خانواده بزرگ بهزیستی تقدیم داشته، امیدوارم در ردیف منتظران درخشش واپسین ستاره آسمانی ولایت قرار بگیریم.


                                                                                            غلامحسین رنجبر

                                                                                                           مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 15242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد