تا رسیدن به وضعیت سفید اقدامات پیشگیرانه ادامه دارد

اقدامات ستاد پیشگیری از کرونا در دیواندره تا رسیدن به وضعیت سفید ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ناصر کریمیان رییس اداره بهزیستی دیواندره اقدامات ستاد پیشگیری از کرونا را تشریح کرد.

وی گفت: پس از تشکیل کمیته پیشگیری با حضور رئیس و کارشناسان مراکز تابعه بهزیستی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان ، بلافاصله گندزادیی و ضد عفونی کلیه اتاقها، راهروها، سالن اجتماعات اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی و انجمن حکمت ، انجام شد.

کریمیان با اشاره به تهیه و توزیع بروشور اطلاع رسانی در بین مددجویان و مراجعین ، افزود: همزمان ، نصب پوسترهای آموزشی هشدار ویروس کرونا و راههای پیشگیری در معرض دید عموم قرار گرفت وعلایم و نشانه های هشدار دهنده ویروس کرونا در تابلو روان جهت استفاده شهروندان گرامی درج گردید.

وی از پیگیری روزانه و مستمر وضعیت جسمی  بیماران بستری شده در مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی در نساره علیا ( مرکز بیماران روانی و کمپ ترک اعتیاد) توسط رئیس و کارشناسان حوزه توانبخشی و پیشگیری اداره بهزیستی خبر داد وگفت: دراین راستا با توجه به اهمیت موضوع ،تیم سیارمرکز اورژانس اجتماعی جهت مداخله بهنگام ، به حالت آماده باش در آمد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیواندره در بخشی دیگر از سخنانش اظهار داشت:برای جلوگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا از پذیرش  بیماران جدید در مراکز اقامتی تحت نظارت و مجوز بهزیستی ممانعت بعمل آمده و در همین رابطه ، ملاقات با افراد مقیم در مراکز نیز لغو گردید.

ناصر کریمیان بیان داشت : گندزدایی و ضد عفونی مرکز روزانه چندمعلولیتی میلاد انجام شد و به مهدهای کودک سطح شهر و روستا نیز  توصیه های لازم  ابلاغ شد.

وی تصریح کرد : اقدامات پیشگیرانه ما ادامه دارد و تلاش در جهت تامین ساخت ماسک رایگان باهمکاری موسسات خیریه جهت توزیع رایگان میان شهروندان در حال انجام بوده و تا حصول نتیجه نهایی و اعلام وضعیت سفید و عادی اقدامات روزانه ادامه دارد.

کد خبر 15237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد