آرادان ا کارگاه تهیه ماسک در ایام تعطیلی مهدهای کودک

از ظرفیت های مهد کودک در جهت پیشگیری از ویروس کرونا استفاده شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان سید علی  مصطفوی افخمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آرادان  گزارشی از اقدامات این اداره در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا اعلام کرد.

مصطفوی بیان داشت: اداره بهزیستی شهرستان سمنان  با دارا بودن یک مرکز روزانه در حوزه پیشگیری و 7 مهد کودک تحت نظارت خدمات  مراقبتی و حمایت  به جامعه هدف خود ارائه می دهد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آرادان  گفت:اولین اقدام اداره بهزیستی شهرستان آرادان  فراهم نمودن شرایط دور کاری و ارائه خدمات  به مددجویان ودر جهت کنترل و کاهش تردد جامعه هدف به ادارات از دیگر اقدامات این اداره در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تامین سلامتی کارکنان و جامعه هدف تحت حمایت  بهزیستی آرادان می باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آرادان اظهار داشت:نصب پوستر و فضا سازی و ارسال دستورالعمل در خصوص آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا از اولین اقدامات این اداره می باشد.

مصطفوی افخمی  : دعوت از کارشناسان علوم پزشکی در جهت ارتقاء اطلاعات و نیازمندیهای کارکنان در خصوص پیشگیری از ویروس کوید آموزش انجام شد.

افخمی گفت: تخصیص اعتبار به مراکز تحت نظارت این اداره در جهت تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز در جهت پیشگیری از ویروس کرونا از دیگر اقدامات این اداره است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آرادان در ادامه یکی  دیگر از اقدامات این اداره راه اندازی  کارگاه تهیه ماسک درایام تعطیلی مهدهای کودک در بخش شهرستان آرادان که این کارگاه در ۲ شیفت کاری  دو نفره در حال تولید ماسک می باشند.

افخمی بیان داشت این کارگاه به همت یکی  مهد های کودک تحت نظارت این اداره  می باشد که در این مهد کودک روزانه تعداد۱۰۰عدد ماسک  تولید میشود.

آقای مصطفوی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ارادان در پایان بیان داشت همدلی و تعامل از عناصر موفقیت و رفع ویروس کرونا در شرایط کنونی می باشد و اداره بهزیستی شهرستان آرادان هم دراین عرصه باهمراهی سپاه  و هیئت ریحانة الحسین سعی و تلاش مضاعف نسبت به گذشته دارد.

کد خبر 15236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد