اقدامات شهرستان لنگرود پیرامون پیشگیری، مهار و کنترل ویروس کرونا (کووید ١٩)

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنگرود تشریح کرد: اقدامات شهرستان پیرامون پیشگیری، مهار و کنترل ویروس کرونا (کووید ١٩) و فعالیتهای حمایتی از جامعه ی هدف

پیمان محمدی پور رئیس بهزیستی شهرستان لنگرود ضمن تشریح اقدامات پیشگیرانه و مقابله با ویروس کرونا،  توضیحاتی در مورد نحوه ی ارائه خدمات حمایتی به جامعه هدف بهزیستی شهرستان ارائه نمود.

وی با توصیف شرایط خاص شیوع این بیماری، از همه ی آحاد جامعه دعوت کرد که تا حد امکان در خانه بمانند و موجب توقف چرخه ی انتقال ویروس در جامعه شوند.

پیمان محمدی پور با قدردانی از حمایت های مؤسسات خیریه، گروه های مردمی و خیرین عنوان کرد: جلسات متعددی با هماهنگی فرمانداری، امامان جمعه شهرستان و با حضور مسئولین ذیربط جهت تشریک مساعی گروه های مختلف مردمی برگزار گردید.

در این جلسات در خصوص چگونگی ساماندهی کمک های خیرین تصمیماتی اتخاذ شد.

رئیس بهزیستی شهرستان لنگرود با بیان اینکه تا کنون به کمک خیرین بیش از ۳۰۰ بسته مواد غذایی با ارزش ریالی ۵۰ میلیون تومان در بین جامعه ی هدف بهزیستی توزیع شده است، اظهار کرد:

علاوه بر این گروه های مردمی کمک های شایانی در حوزه ی ضد عفونی مراکز تحت نظارت، منازل توانخواهان و مددجویان و سالمندان و همچنین توزیع ماسک و دستکش انجام داده اند.

محمدی پور با بیان اینکه ماندن در خانه و شنیدن اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا گاها می تواند عواقب جدی روحی و روانی در بین خانواده ها ایجاد کند، عنوان کرد: سازمان بهزیستی به عنوان متولی اصلی سلامت روانی جامعه با صدای مشاور (خط ١۴٨٠) برای کاهش بار روانی و استرس همه ی شهروندان، آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره ای و روانشناسی به صورت رایگان است.

وی افزود در سطح شهرستان هم کارشناسان اورژانس اجتماعی علاوه بر حضورگسترده ی میدانی، به صورت تلفنی هم با شماره تلفن ١٢٣ آماده ارائه خدمت هستند.

رئیس بهزیستی شهرستان لنگرود در پایان ضمن اشاره به ضدعفونی مداوم و مرتب ساختمان اداره بهزیستی، اورژانس اجتماعی، پایگاه خدمات اجتماعی و تمامی مراکز تحت نظارت در این ایام گفت: در این ایام خوشبختانه به حساب تمامی توانخواهان شدید و خیلی شدید مبلغ ٢۵٠ هزار تومان جهت کمک به تهیه ی اقلام بهداشتی و پیشگیرانه واریز شد.

کد خبر 15219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد