۵۳۳ تماس ناشی از شیوع ویروس کرونا با خط تلفنی"۱۴۸۰"

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان بیان کرد: از ابتدای اسفند ماه ۹۸ تا کنون ۳۱۹۱ بار زنگ مرکز خدمات مشاوره و امور روانشناختی ۱۴۸۰ به صدا در آمده است که از این تعداد ۵۳۳ تماس ناشی از شیوع ویروس کووید نوزده بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان غلامرضا صدیق راد افزود : از ابتدای اسفند ماه تا کنون تعداد کل تماس ها با مرکز صدای مشاور ۳۱۹۱ بوده است که از این تماس ها ۵۳۳ مورد سوالاتی مربوط به استرس ناشی از ویروس کرونا و تشخیص اختلال اضطراب واسترس و مابقی در زمینه های دیگر بوده است .
وی تصریح کرد : خط مشاوره ای ۱۴۸۰ در همه شهرستانها و روستاهای استان به صورت رایگان قابل دسترس است و مرکز پاسخگوی سوالات هم استانی ها در خصوص کودکان و نوجوانان ، مسائل تحصیلی ، تربیتی ، خانوادگی و ازدواج می باشد.
صدیق راد  خاطر نشان کرد: در حال حاضر روانشناسان و مشاوران مجرب خط مشاوره ای ۱۴۸۰ از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ به صورت اختصاصی به مشکلات روانشناختی مانند مدیریت استرس و اضطراب ، دور کردن افکار منفی ، ارتباط و رفتار با فرزندان در این روزها و کنار آمدن با سبک زندگی جدید و خود مراقبتی و رعایت اصول پیشگیرانه در زمینه ویروس کرونا می پردازند.

کد خبر 15214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد