تداوم اجرای طرح کشوری آموزش و توزیع بسته های بهداشتی در میان کودکان کار و خیابانی شهرستان لامرد

طرح کشوری آموزش و توزیع بسته های بهداشتی در میان کودکان کار و خیابانی شهرستان لامردانجام شد

باشیوع ویروس کرونا طرح کشوری و فوری توزیع بسته های بهداشتی و آموزش کودکان کار و خیابانی با تلاش تیم سیار اورژانس اجتماعی 123 لامرد و همچنین شبکه بهداشت و درمان لامرد به صورت مستمر در حال اجراست.  مرکز تخصصی اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان لامردبا همکاری شبکه بهداشت و مرکز فنی و حرفه ای شهرستان، بیش از 30 پک بهداشتی-آموزشی شامل دستکش و ماسک، اقلام بهداشتی و بروشورهای آموزشی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تهیه و در میان کودکان و خیابانی شهر لامرد توزیع کرد.

در جریان توزیع بسته‌های بهداشتی-آموزشی در میان کودکان کار و خیابانی در سطح شهر لامرد؛ توصیه ها، اقدامات و آموزشهای بهداشتی به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ارائه شد. 
روابط عمومی بهزیستی لامرد از شهروندان  محترم تقاضا دارد تا در صورت مشاهده برخی از آسیب های اجتماعی شامل : کودک‌آزاری، همسرآزاری، اختلافات حاد خانوادگی، افکار خودکشی، کودکان کار و... به شماره 123 اورژانس اجتماعی اطلاع دهند تا مداخلات لازم توسط کارشناسان این مرکز انجام شود.
اورژانس اجتماعی بهزیستی لامرد به منظور حفظ سلامتی شهروندان گرامی؛ باحضور در میان جامعه در آگاهسازی و مداخلات بموقع نقش ایفا می کند که برای تدوام این حرکت خیرخواهانه ، انجمن های مردم نهاد و فعالان اجتماعی می توانند در گسترش ارائه خدمات اورژانس اجتماعی همکاری کنند.

لازم به ذکر است مدیریت بهزیستی لامرد در ایام شیوع کرونا ضمن ابلاغ دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی به مراکز تحت نظارت و امکانات و واحدهای مرتبط را در ارائه خدمات به جامعه هدف بسیج کرد. 
ضدعفونی ساختمان اداری و مرکز معلولین و توزیع  150 سبد غذایی-بهداشتی در میان مددجویان بهزیستی از جمله این اقدامات با همکاری گروه جهادی حضور برای ظهور انجام شد. 
این بسته های غذایی با همکاری گروه جهادی حضور برای ظهور، شامل ۱۸ قلم کالای بهداشتی و غدایی در میان خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی شهرستان لامرد توزیع شد. سبد کالای توزیع شده حاوی اقلام غذایی ( برنج ۱۰ کیلویی ، رب گرجه ، روغن ، تن ماهی ، کنسرولوبیا، سویا ، ماکارونی، روغن ) و اقلام بهداشتی (دستکش لاتکس مخصوص، دستکش صدتایی یکبارمصرف، دستمال کاغذی مرطوب کننده، دستمال کاغذی ساده، ژل مخصوص ضدعفونی کننده دست، صابون شستشو لباس، صابون قالبی دست، مایع دستشویی دست، پوشینه کامل بزرگسالان،پوشینه کامل کودک

کد خبر 15213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد