بازدید مدیرکل اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور از کارگاه تولید ماسک و لباس بیمارستانی آیریک در املش/ گیلان

در ششمین روز از فروردین ماه مدیرکل اشتغال و کارافرینی سازمان بهزیستی کشور دکتر دهقان به همراه انساندوست معاون مشارکت های مردمی و سرهندی مسئول اشتغال اداره کل بهزیستی استان گیلان، رییس اداره صنعت و معدن و تجارت و مهری رییس اداره بهزیستی شهرستان املش از کارگاه تولید ماسک و لباس بیمارستانی آیریک در املش بازدید کردند

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان عنوان کرد :  این کارگاه به  تولید ماسک  ساده و فیلتر دار و گان بهداشتی با کیفیت و استاندارد  و با مجوز از اداره صنعت و معدن و تجارت  فعالیت می کند و آمادگی  تولید  برای مجموعه بهزیستی و مراکز غیر دولتی را دارد  .
وی افزود : لازم به توضیح است که دو نفر از زنان سرپرست خانوار نیز در این کارگاه مشغول بکار هستند.در این بازدید  دهقان مدیر کل اشتغال و کار آفرینی بهزیستی کشور  راههای ایجاد اشتغال بیشتر  برای افراد تحت پوشش را   بررسی و پیشنهاداتی در جهت گسترش همکاریها برای استفاده از ظرفیت تسهیلات کارفرمایی مطرح نمودند .
شایان دکر است هم اکنون این کارخانه برای اشتغال ۷ نفر برای تولید روزانه ۲۰۰۰ ماسک فعالیت  می کند و قابلیت افزایش روزانه تا ۵۰۰۰ هزار ماسک را دارد.
در این بازدید در صورت وجود شرایط لازم اداری  مقرر گردید با توجه به شرایط جامعه و نیاز مبرم به این تولیدات  در فاز اول، تسهیلاتی برای این مجموعه از طرف بهزیستی در نظر گرفته شود. و در در این راستا مدیریت مجموعه آیریک قول همکاری به منظور تامین نیاز بهزیستی استان و حتی دیگر استانها را با قیمت های مناسب را دادند

کد خبر 15209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد