راه اندازی خط تولید لباس ویژه کادرپزشکی بیمارستان توسط زنان سرپرست خانواربهزیستی قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از تولید روزانه ۲۰۰ عدد لباس ایزوله بیمارستانی در کارگاه گروه همیار شهرستان آبیک انجام می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین، علیرضا وارثی بیان داشت : تولید روزانه ۲۰۰ عدد لباس ایزوله بیمارستانی در کارگاه گروه همیار شهرستان آبیک انجام می شود .

وارثی گفت : با همکاری بهزیستی  تولید لباس ایزوله بیمارستانی تهیه و توزیع در مرکز استان انجام شده است . با توجه به شرایط فعلی باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرد و یکی از این ظرفیت ها خیرین و گروه همیار زنان سرپرست خانوار است .

وی افزود : کارگاه تهیه لباس در اسفند ماه در شهرستان در دو شیفت کاری 4 نفره شروع به تولید کرده است و در این کارگاه روزانه تعداد ۲۰۰ عدد لباس ایزوله بیمارستانی تولید که در بخش پرسنلی ، مراکز تحت نظارت اداره کل بهزیستی و بیمارستانی استان توزیع می شود .

وارثی گفت : در صورت تامین و تهیه اقلام مورد استفاده در تولید ماسک و لباس ایزوله بیمارستانی ، اداره کل بهزیستی استان قزوین در سراسر استان ظرفیت تولید را با کمک گرو ههای همیار و مراکز تحت نظارت دارد تا بتوان گام موثری در کاهش کمبود لوازم بهداشتی در استان و کشور برداشت .

کد خبر 15196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد