پاسخدهی روانشانسان ۱۴۸۰ به سوالات کرونایی هم استانی ها

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان: از ابتدای فروردین تا کنون ۴۹۸ بار زنگ مرکز خدمات مشاوره روانشناختی ۱۴۸۰ به صدا درآمده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان گفت:از ابتدای فروردین تا کنون ۴۹۸ بار زنگ مرکز خدمات مشاوره روانشناختی ۱۴۸۰ به صدا درآمده است که از این تماس ها ۲۹۸ مورد مربوط به استرس ناشی از کرونا، ۱۱۲ تماس پیرامون تشخیص اختلال اظطراب و استرس و مابقی در زمینه های دیگر بوده است.

امیر کوکائیان افزود: خط ۱۴۸۰ در همه شهرستان‌ها و روستاهای استان به صورت رایگان قابل دسترس است و مرکز پاسخگوی سوالات هم استانی ها در خصوص کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی و ازدواج  به خواهند بود و در حال حاضر نیز از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ به صورت اختصاصی به مشکلات روان‌شناختی مثل استرس و اضطراب در زمینه ویروس کرونا می‌پردازد.

کد خبر 15193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات بهزیستی