آرادان ا تولید ماسک و لباس ایزوله

سید علی افخمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آرادان بیان داشت : تولید روزانه ۲۰۰ عدد ماسک و ۵۰ عدد لباس ایزوله بیمارستانی در کارگاه گروه همیار شهرستان آرادان انجام می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، سید علی افخمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آرادان بیان داشت : تولید روزانه ۲۰۰ عدد ماسک و ۵۰ عدد لباس ایزوله بیمارستانی در کارگاه گروه همیار شهرستان آرادان انجام می شود .

افخمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آرادان گفت : با  همکاری بهزیستی و سپاه شهرستان ، تولید ماسک و لباس ایزوله بیمارستانی تهیه و توزیع در مرکز استان انجام شده است . با توجه به شرایط فعلی باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرد و یکی از این ظرفیت ها خیرین و گروه همیار زنان سرپرست خانوار است .

وی افزود : کارگاه تهیه ماسک در ۲۰ اسفند ماه در شهرستان در دو شیفت کاری ۳ نفره شروع به تولید کرده است و در این کارگاه روزانه تعداد ۲۰۰ عدد ماسک و و ۵۰ عدد لباس ایزوله بیمارستانی تولید که در بخش پرسنلی ، مراکز تحت نظارت اداره کل بهزیستی و بیمارستانی استان توزیع می شود .

افخمی گفت : در صورت تامین و تهیه اقلام مورد استفاده در تولید ماسک و لباس ایزوله بیمارستانی ، اداره کل بهزیستی استان سمنان در سراسر استان ظرفیت تولید ماسک را با کمک گرو ههای همیار و مراکز تحت نظارت دارد تا بتوان گام موثری در کاهش کمبود لوازم بهداشتی در استان و کشور برداشت .

کد خبر 15186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد