تعدیل نیروی کاری ادارات استان همدان تا 15فروردین‌ماه 1399

تعدیل نیروی کاری ادارات استان همدان تا 15فروردین‌ماه 1399 تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیرکل و رئیس ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با بیمارهای واگیر بهزیستی استان در تشریح مصوبه ستاد ملی و استانی مبازه با کرونا پیرامون تعدیل نیروی کاری ادارات استان همدان تا 15فروردین‌ماه 1399گفت: اداره کل بهزیستی استان نیز همانند کل کشور  تا 15 فروردین‌ماه 99 با حداقل ظرفیت پرسنل خود فعالیت  خواهد کرد. 

حمیدرضا الوند افزود: تعدیل کارمندان در قالب‌های دورکاری (کارکنانی که امکان دورکاری داشته باشند)، مرخصی‌های استعلاجی و استحقاقی خواهد بود. 

مدیرکل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: تعدیل حضور کارمندان در واحدهای ستادی و شهرستان ها به معاونین، مسئولین دفاتر ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها واگذار شده است تا با برنامه ریزی شرایط به گونه ای فراهم گردد که ضمن ادامه روند خدمت رسانی و تعطیل نشدن فعالیت ها، کارهای ضروری با اتخاذ شیوه های مناسب به ویژه با استفاده از دورکاری و کاهش حضور کارکنان با ارائه مرخصی و شیفت بندی انجام پذیرد.

الوند افزود: بانوان ( به منظور حفظ سلامت کانون خانواده)، کارکنان دارای معلولیت و بیماری زمینه ای از اولویت برای انجام دورکاری و شیفت بندی برخوردار می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: این بخشنامه از تاریخ ابلاغ لازم الاجرا بوده، استفاده از نیروها به طور گردشی انجام می‌گیرد و حدود یک سوم باید در محل کار حضور داشته باشند و دوسوم نیز باید با هماهنگی مسئول مربوطه  در مرخصی و یا دور کاری باشند.

کد خبر 15171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد