قرنطینه ۳۳ مددجوی پذیرش شده در مراکز بهزیستی آذربایجان شرقی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان در اولین جلسه کمیته پیشگیری از شیوع بیماری های واگیردار از قرنطینه ۳۳ مددجوی پذیرش شده در مراکز شبانه روزی این اداره کل از آغاز اسفند ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، فرگل صحاف در این نشست که با حضور اعضای شورای معاونین  استان برگزار شد ؛ با اشاره به اقدامات پیشگیرانه این اداره کل  از تخصیص اعتبارات به کلیه مراکز شبانه روزی زیر نظر این اداره کل جهت تهیه اقلام بهداشتی  خبر داده و ابراز داشت : در این راستا علاوه بر ابلاغ دستورالعمل ها و نظارت بر اجرای دقیق دستورالعمل ها،همه مراکز روزانه و مهدهای کودک زیر نظر این اداره کل تعطیل اعلام شده است.

وی همچنین ابراز داشت : موسسات خیریه زیرنظر این اداره کل کمکهای  لازم جهت تامین اقلام بهداشتی  را به مراکز مذکور می نمایند و علاوه بر این تلاش گروههای اشتغال جهت تولید اقلام بهداشتی از جمله گان،ماسک و.. چشمگیر می باشد و بحمدلله بهزیستی استان در این زمینه با مشکلی مواجه نمی باشد.

صحاف با تاکید بر تلاش این اداره کل جهت حفظ سلامت کارکنان بهزیستی استان، تخصیص سرانه خرید اقلام بهداشتی برای کارکنان این اداره کل و خرید و توزیع اقلام مذکور در اداره ،فعالیت با حداقل نیروی کار مورد نیاز در ادارت و آماده سازی زیرساختهای مورد نیاز جهت دورکاری کارکنان را از سایر فعالیتهای این اداره کل برشمرد.

کد خبر 15148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد