به کارگیری مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه در کارگاه‌های تولید ماسک

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از به کارگیری مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه در کارگاه‌های تولید ماسک خبر داد.

‍به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، زهره شریفی معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه از به کارگیری مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه در کارگاه‌های تولید ماسک خبر داد و اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با اداره کل صمت استان به عنوان( تنها متصدی صدور مجوز تهیه ماسک و سایر اقلام بهداشتی)، اقدامات لازم توسط بهزیستی استان جهت شناسایی یکی از مجهزترین کارگاه‌های تولید ماسک و به کارگیری مددجویان تحت پوشش این اداره کل صورت گرفته است.

وی با اشاره به فراهم بودن شرایط مناسب برای حضور مددجویان در این کارگاه، گفت: قرار داشتن کارگاه مذکور در محیط شهرک صنعتی(خارج شهر و قرنطیه بودن مرکز)، مجهز بودن آن، داشتن مجوز های لازم بهداشتی از سازمان غذا و دارو، داشتن سرویس رفت و برگشت، رعایت نمودن موارد پیشگیرانه از بیماری و موارد بهداشتی بهداشتی، برخورداری از حقوق ماهیانه مناسب و ... ، از مزایای این کارگاه جهت حضور مددجویان می‌باشد.

 وی اظهار داشت: با توجه به اختصاص یارانه از سوی دولت به منظور تهیه مواد اولیه ، لذا ماسک های تولید شده علاوه بر کیفیت بالا با نازلترین قیمت(حداقل هر عدد 450 تومان و حداکثر 1000 تومان) به هم استانی‌های عزیز ارائه می‌گردد.

 شریفی از توسعه کارگاه مذکور خبر داد و گفت: با همکاری بهزیستی شهرستان کرمانشاه و موسسات خیریه استان درصدد فراهم نمودن شرایط اشتغال تعداد بیشتری از مددجویان بهزیستی در این کارگاه هستیم که ان‌شاءلله این امر به زودی محقق می‌گردد.

کد خبر 15136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد