توزیع ۱۲۰ بسته مواد بهداشتی بین خانواده های کودکان کار در بروجرد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره بهزیستی بروجرد گفت: به مناسبت آغاز سال نو و همچنین در راستای پیشگیری از ویروس کرونا ۱۲۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های کودکان کار در شهرستان توزیع شد.

کرم رضا پیردایه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این بسته های مواد غذایی توسط اورژانس اجتماعی و مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده باران که تحت نظارت بهزیستی قرار دارد بین خانواده های کودکان توزیع شده است.

وی افزود: بسته های مواد غذایی و بهداشتی توزیع شده بین کودکان کار شامل مواد غذایی همچون برنج، ماکارونی، قند و مواد بهداشتی شامل، مایع دستشویی، دستکش، ماسک و الکل است.

رییس اداره بهزیستی بروجرد بیان کرد: ضمن توزیع بسته های بهداشتی و غذایی، آموزش های لازم، دستورات و توصیه های بهداشتی در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا به خانواده ها کودکان کار توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی ارائه شد.

وی یادآور شد: علاوه بر این به منظور پیشگیری از انتقال  ویروس کرونا، مراکز کودکان کار بروجرد به طور منظم، توسط کارشناسان ستاد بحران شهرستان مورد نظارت و بررسی قرار دارد.

پیردایه اضافه کرد: علاوه بر این آموزش های لازم به کودکان کار در خصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ارائه شده است که در این راستا توزیع و توجیه دستورالعمل و بروشور های ارسالی از بهزیستی و شبکه بهداشت در مرکز کودکان کار صورت گرفته است.

کد خبر 15130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد