سمنان ا امروز سازمان بهزیستی علاوه بر پاسخگو بودن باید مطالبه گر هم باشد

ایزدپور اظهار داشت: رسانه ها بال پریدن دستگاههای اجرایی هستند و امروز سازمان بهزیستی ضمن معرفی خدمات خود به عموم مردم با همراهی رسانه ها، علاوه بر پاسخگو بودن، باید مطالبه گر هم باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی ،علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان با  اصحاب رسانه دیدار داشت.

ایزدپور در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد بنیانگذارکبیر انقلاب (ره) ،شهدا و همچنین شهید شاخص سازمان بهزیستی کشور شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش و تبریک هفته بهزیستی  به همگان از تعاملات و همراهی رسانه هاو خبرگزاری ها با اداره کل بهزیستی استان تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان   قوه رسانه را قوه چهارم دانست و بر قدرت رسانه امروز و جایگاه ویژه آن در بالندگی  سه قوه دیگر نظام تصریح داشت.

ایزدپور اظهار داشت: رسانه ها بال پریدن دستگاههای اجرایی هستند و  امروز سازمان بهزیستی علاوه بر اطلاع رسانی خدمت خود به عموم با همراهی رسانه ها علاوه بر پاسخگو بودن باید مطالبه گر باشد.

مدیر کل ادامه داد:دستگاههای اجرایی زمانی می توانند خدمت بهتری به آحاد جامعه ارائه دهند که رسانه ها هم در این جهت مطالب را در فضای جامعه نشر دهند.

وی بیان داشت:سازمان بهزیستی با بیش از 170 فعالیت خدمات تخصصی را با تاکید بر سه رویکرد تلاش مستمر برای پیشگیری از معلولیتها و توانمندی جامعه هدف و درمان به موقع و تخصصی آسیبها ارائه می دهد.

 ایشان عملکرد و فعالیتهای سازمان بهزیستی  را درعمده ترین فعالیتهای حوزه های تخصصی معرفی کردند.

مدیر کل بهزیستی استان بیان داشت: حوزه پیشگیری در جهت پیشگیری از آسیبها ، معلولیتها ی ناشی از ژنتیک و پیشگیری درمان اعتیاد خدمت می کند .

وی خدمات در حوزه پیشگیری را  در ادامه مصوب شدن غربالگری ژنتیک با حمایت سازمان از مراجعین با  ارائه خدمات تخصصی در جهت کاهش معلولیتها دانست و همچنین در بخش کنترل و درمان اعتیاد ایجاد کمپ ها و مراکز اقامتی میان مدت شلتر و مراکز dic   معرفی کرد و اظهار داشت :در سال 97 ، شش هزار نفر از خدمات درمان اعتیاد این اداره کل بهره مند شدند.

مدیر کل همچنین در بخش خدمات حوزه اجتماعی  و با تاکید بر سه فاکتور مهم درمان آسیبها  درمان به موقع تخصصی و سریع از خدمات در بخش اورژانس اجتماعی  خط تلفن 123،خدمات سیار و حضور بهنگام تیم تخصصی در محل و واحد مراقبت اورژانس و کاهش طلاق را معرفی کرد.

علیرضا ایزدپور در ادامه گفت:بیشترین مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در حوزه توانبخشی است .

ایشان اظهار داشت خدمات نگهداری و حمایتی از معلولین با همراهی موسسات و مراکز انجام می گیرد و در بخش دیگر خدمات خدمت به سالمندان عزیز است.

ایشان در پایان در 30 برنامه اداره کل بهزیستی استان از افتتاح 12 مرکز با اعتبار 10 میلیارد ریال خبرداد.

کد خبر 1513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد