بازدید  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از خط تولید ماسک های بهداشتی

در نخستین روزهای سال نو ، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل بهزیستی هرمزگان ضمن بازدید از خط تولید ماسک های بهداشتی در انجمن ضایعات نخاعی استان، عملکرد افراد دارای معلولیت را ستودنی توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در بازدید از خط تولید ماسک های بهداشتی ، عملکرد افراد دارای معلولیت را  ستودنی توصیف کرده و اظهار داشت : شرایط حال حاضر کشور در پی شیوع ویروس کرونا  و همه گیری این بیماری در سطح جهان ، فوق العاده حساس است و  باید در این برهه دوشادوش یکدیگر تلاش کنیم تا اقلام بهداشتی در سطح استان و شهرستان بندرعباس به اندازه کافی تولید و  به سهولت در اختیار مراکز خدمات رسان ، کادر بهداشت ودرمان و نیز مردم قرار گیرد .

وی از زحمات و تلاشهای ارزنده بهزیستی استان و توانخواهان انجمن ضایعات نخاعی در راستای کمک به ریشه کنی ویروس کرونا قدردانی کرد و افزود : افراد دارای معلولیت با ظرفیت فوق العاده ، همیشه و در صحنه ای ثابت کرده اند که توانمند و افتخار آفرینند.

 گفتنی است این کارگاه تولیدی درحال حاضر ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک را دارد که در صورت حمایت و تامین مواد اولیه می تواند ظرفیت خود را به روزانه ۳۰۰۰ عدد ارتقا دهد.

کد خبر 15108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد