پایش روزانه ادارات بهزیستی شهرستان ها و کلیه مراکز تحت نظارت

مشاور مدیرکل در امور پیشگیری و درمان اعتیاد و عضو کمیته استانی کرونا گفت : پایش ادارات بهزیستی شهرستان ها و کلیه مراکز تحت نظارت جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت روزانه انجام می گیرد

دکتر مهنوش توکلی فرد مشاور مدیرکل در امور پیشگیری و درمان اعتیاد و عضو کمیته استانی کرونا  عنوان کرد : با توجه به اپیدمی ویروس کووید 19 و به منظور پیشگیری از بروز و شیوع بیماری ناشی از آن ، بهزیستی استان گیلان طی برنامه ای منسجم در ستاد ، ادارات بهزیستی شهرستان ها و کلیه مراکز نگهداری شبانه روزی اعم از سالمندان، بیماران روانی مزمن، کم توانان ذهنی، مراکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد، خانه های شبانه روزی و ... بطور مستقیم و یا با همیاری سازمان های مردم نهاد اقدام به گندزدایی روزانه اماکن فوق الاشاره نموده و این برنامه کمافی سابق تداوم دارد و مورد پایش قرار می گیرد. علاوه بر آن وسایل و ملزومات بهداشت فردی از قبیل ماسک،گان،دستکش، شیلد و مواد ضدعفونی کننده و ... به مقدار نیاز از طریق کمیته کرونای استان، ادارات بهزیستی شهرستان ها و با همیاری خیرین و سازمان های مردم نهاد تهیه و در چندین مرحله توزیع گردید. در همین راستا گروههای مختلف همیاران و موسسات خیریه و ... در تلاشی همه جانبه اقدام به تهیه ماسک وگان و شیلد جهت رفع نیاز پرسنل و خدمت گیرندگان سازمان نمودند.

وی افزود : همچنین با توجه به تعطیلی موقت مراکز روزانه توانبخشی، مهدهای کودک و .... به منظور پیشگیری از اشاعه ویروس، خدمات ضروری و موردنیاز افراد تحت پوشش بصورت تلفنی و مجازی در اختیار نامبردگان قرار می گیرد. ضمن آنکه کلیه ادارات بهزیستی شهرستانها و مراکز نگهداری ملزم به غربالگری پرسنل و خدمات گیرندگان از طریق ترمومتر و در موارد لازم پالس اکسیمتر شدند.

شایان دکر است : در طی اعیام نوروز نیز طبق برنامه زمانبندی شده اعضای تیم کرونا و مدیران و معاونین بهزیستی بصورت شبانه روزی آماده هماهنگی و ارائه خدمات می باشند . امید است با همت جمعی و مدیریت همه جانیه مدیرکل محترم و پرسنل پرتلاش بحران اخیر با کمترین آسیب به پایان رسانیده شود.

کد خبر 15105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد