خودمراقبتی و در خانه ماندن بهترین راهکار برای شکست کرونا است

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که همدلی و همراهی مردم فهیم استان و همکاری آن با دستگاه‌های خدمات‌رسان با عنایت الهی و با مهمترین راه پیشگیری از کرونا یعنی ‌«خودمراقبتی و در خانه ماندن» با موفقیت این دوره از بحران را سپری خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر «فاطمه رضوان‌مدنی»  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با دعوت همگان به رعایت مسایل بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا و تاکید بر خانه ماندن در این ایام بحران، اظهار داشت: به عنوان مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه که دارای جامعه هدف بسیار گسترده‌ای است تلاش کرده‌ایم با نظارت‌های دقیق تمامی مسائل بهداشتی در مراکز نگهداری مددجویان رعایت شود و بسته های بهداشتی نیز بین دیگر مددجویان توزیع شود.

وی همچنین از ارایه آموزش‌های لازم به پرسنل و مجموعه بهزیستی در راستای پیشگیری از این ویروس خبر داد و گفت: به عنوان مسوُول کمیته حمایت‌های روانی- اجتماعی و مدیریت استرس ناشی از کرونا نیز تلاش شده است بااستفاده از ظرفیت روانشناسان مجرب بهزیستی موضوع آرام‌سازی شهروندان از طریق تهیه پیام‌های روانشناسی و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، صداوسیما و رسانه‌های جمعی با ابلاغ استاندار کرمانشاه انجام گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، همچنین از تلاش برای افزایش روحیه نشاط و شادی در بین مردم در قالب کمیته حمایت‌های روانی- اجتماعی و دعوت آنها به حضور در جمع کانون خانواده و پرهیز از تجمعات خبر داد.

رضوان‌مدنی در ادامه به نقش خود به عنوان یک پزشک دیابت و ارایه خدمات در این راستا به بیمارانش اشاره کرد و افزود: تلاش شده در این زمینه نیز برای افزایش روحیه بیماران با تمام رعایت نکات بهداشتی ویزیت آنها به موقع انجام پذیرد و در این زمینه نیز آموزش‌های لازم صورت بگیرد.

وی به نقش خود به عنوان یک مادر، همسر، خواهر و فرزند در یک خانواده اشاره کرد و گفت: کانون گرم خانواده با حضور اعضای آن می‌تواند مکانی امن برای در امان ماندن از آسیب ها و همچنین بیماری ویروسی کرونا باشد و اینجانب نیز با علاقه فراوان تمایل داشتم در جمع خانواده خود باشم که مسوولیت خطیر مدیریت بهزیستی و همچنین رسیدگی به امور مددجویان از جمله اولویت‌های کاری بنده است که به آن پایبند هستم.

کد خبر 15076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد