پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت آغاز سال 1399

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت آغاز سال 1399 پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت آغاز سال 1399 پیام تبریکی را صادر کرد. در این پیام آمده است:

"هوا گردید مشکین و معطر"


«یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»
 
 بار دیگر طلیعه ی بهار از مشرق حیات دمیدن گرفته است. طبیعت در هیجان است تا جان ها را به طراوت ،شادمانی و زیبایی بیکران پیوند زند.


 نوروز سرآغاز دیگری است از چرخه‌ حیات طبیعت و چه زیباست این تحول و چه نیکو می شود آنگاه که تحول طبیعت و تغییر حالمان با احسن حال توأمان باشد و از درگاه ربوبی خاضعانه مسألت داریم " الهی حوّل حالنا الی احسن الحال..."


گرچه نوروز سال جدید را با بحرانی بسیار سخت ‌و با یاد هموطنان و هم استانی‌های عزیزمان که بدون آنکه پایان زمستان و شروع سال جدید را جشن بگیرند، شعله حیاتشان فروکش کرده است و امروز در میان ما نیستند، آغاز می کنیم ، ولی خداوند بزرگ را به خاطر همه نعمت هایی که به ما ارزانی داشت تا یک سال پرکار و تلاش را با همدلی و همفکری در عرصه خدمت رسانی به مددجویان عزیز بهزیستی سپری نمائیم ، بسیار سپاسگزاریم.

اینجانب ضمن خسته نباشید و خداقوت به همه پرسنل بهزیستی استان ، اعیاد رجبیه وشعبانیه و همچنین فرا رسیدن سال یکهزار و سیصد و نود و نه شمسی و عید باستانی نوروز را به همه جامعه هدف بهزیستی استان کرمانشاه و به خصوص  تمامی تلاشگران خط مقدم جبهه سلامت در مقابله با ویروس کرونا، تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت، رحمت و سلامتی تؤام با موفقیت روز افزون برای همگان از درگاه احدیت  خواستارم. 
 
دکتر رضوان مدنی
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه

کد خبر 15070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد