پیام مدیرکل بهزیستی استان یزد به مناسبت فرارسیدن نوروز و سال نو

مدیرکل بهزیستی استان یزد طی پیامی ابراز امیدواری کرد؛ سال جدید با همدلی و همیاری یکدیگر در کنار تلاش پرمهر فعالان حوزه سلامت کشور از این سختیها عبور کرده و سالی همراه با سلامتی و نشاط در پیش داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ دکتر علی محمد عطابخش در این پیام آورده است:

هوالطیف

بهار بهترین بهانه برای آغاز، و آغاز بهترین بهانه برای بهترزیستن است.

در روزهایی که فضای عمومی کشور و جهان متاثر از کرونا در خاموشی فرو رفته است فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت همیشه نویدبخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که بیانگر آغاز دگرگونی روش ها و کردارها برای سبز شدن دوباره و حرکت رو به جلو است. ما ایرانیان امسال نوروز را متفاوت آغاز میکنیم برای حفظ سلامت عزیزانی که دوستشان داریم. عید امسال شنیدنی است از آن جهت که همه ما #درخانه-میمانیم و از راه دور اما با دلهایی نزدیکتر از همیشه نوروز را جشن می گیریم. ایمان داریم که از پس از هر سختی یک زایش و نوشدن نهفته است و با همدلی و همیاری یکدیگر در کنار تلاش پرمهر فعالان حوزه سلامت کشور از این سختیها عبور کرده و سالی همراه با سلامتی و نشاط در پیش داشته باشیم.

اینجانب از خانواده بزرگ بهزیستی استان یزد  اعم از کارکنان، موسسات و مراکز غیردولتی همسو در سراسر استان و شرکای اجتماعی بهزیستی که به طور مستمر و موثر در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف و ارتقای سلامت اجتماعی تلاش می نمایند؛ تشکر و قدردانی نموده و از خدواند منان سالی همراه با سلامتی و شادکامی را در پرتو عنایات و برکات الهی برای این خانواده بزرگ آرزومندم.

دکتر علی محمد عطابخش

مدیرکل

کد خبر 15045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد