گزارش اقدامات اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران در کنترل شیوع ویروس کرونا

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران در گزارشی کوتاه اقدامات اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران در کنترل و پیشگیری گسترش ویروس کرونا در میان گروه های آسیب پذیر جامعه را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر گوهردهی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی و سامانه تلفنی ۱۲۳ علاوه بر ارائه مشاوره تلفنی و  اطلاعرسانی در خصوص روش های پیشگیری از ابتلا به کرونا اقدامات گسترده ای بصورت حضوری برای کودکان کار و خیابانی و مناطق در معرض آسیب در دستور کار دارد گفت : این اقدامات بصورت روزانه و تا کنترل کامل بحران شیوع بیماری ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به بخشنامه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و آلودگی ناشی از آن در بین کودکان کار خیابانی و نیز مناطق حاشیه نشین؛ افزود : از شروع ابلاغ بخشنامه تاکنون؛ کارشناسان اورژانس اجتماعی در بین این گروه های آسیب پذیر  حضور یافته و با ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی تلاش کردند از شیوع گسترده  این ویروس در میان گروههایی که  احتمال ابتلا به ویروس در آنها  بیش از سایرین وجود دارد جلوگیری کنند.
مدیر کل بهزیستی مازندران خاطر نشان کرد : از این رو تعداد۱۵۵۸ پک کامل بهداشتی علاوه بر 
4000 عدد  ماسک در بین گروه های هدف توزیع شد، همچنین ۲۰۴۹ نفر از آموزش های مربوط به پیشگیری از کرونا برخوردار شدند که از این تعداد ٤٣٩ کودک مناطق حاشیه؛  کودک کار و خیابانی  بودند. 
گفتنیست بهزیستی مازندران با جلب حمایت های خیرین   ۸۲۲ سبد غذایی برای این افراد تهیه کرد  و نیز  وجه نقد برای خرید سبدغذای به حساب سرپرست خانوار واریز شد.

کد خبر 15038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد