مرکز کاهش آسیب سیار به چهار پاتوق کرمان روزانه شش ساعت خدمت می دهد

با تحویل یک دستگاه ون به مرکز کاهش اسیب سیار Mobil Senter چهار پاتوق شهر کرمان روزانه ۶ ساعت از خدمات آموزشی و پیشگیرانه مرکز استفاده می کنند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان خسرو ملکشاهی معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی در تشریح فعالیت مرکز خدمات سیار گفت : سازمان بهزیستی کشور در تفاهم با  صندوق جهانی ایدز یک دستگاه ون را به منظور استفاده برای ارائه خدمات سیار به افراد مبتلا به اعتیاد و پیشگیری از HIV ایدز به بهزیستی استان کرمان تحویل داده است .

وی با بیان اینکه در یک تفاهم نامه مشترک بین بهزیستی کرمان و مرکز کاهش آسیب تولدی دوباره ، ارائه خدمات با استفاده از ون به این مرکز واگذار شده است.

 ملکشاهی با تشریح اقدامات مراکز سیار در پاتوق ها ، افزود : مرکز خدمات سیار تولدی دوباره روزانه به مدت شش ساعت در چهارپاتوق شهر کرمان با ون گشت زنی و در این گشت زنی حدود ٢۰۰ نفر از ساکنین پاتوق علاوه بر دریافت خدمات سیار . رعایت اصول بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا را فرا می گیرند .

ِمعاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان کرمان از خدمات کاهش اسیب و پیشگیری از HIV ایدز بین کارتن خواب ها - افراد بی خانمان و دارای رفتارهای پرخطر خبر داد و یادآور شد : در پی شیوع ویروس کرونا رعایت اصول بهداشتی به افراد در پاتوق ها آموزش داده می شود و بسته های بهداشتی بین این افراد توزیع می شود .

کد خبر 15036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد