پیام تبریک مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت فرارسیدن نوروز

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیام تبریک صادر نمود. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن کامل این پیام بدین شرح است :

یا مقلب القلوب والابصار 
یا مدبر اللیل و النهار 
یا محول الحول والاحوال 
حول حالنا الی احسن الحال 
بهار، فرصتی برای نو شدن ظاهر و باطن، مجالی برای حرکت دوباره درجهت بهتر زیستن و بهتر ساختن است .
نوروز آغاز رویش است .این رویش همچنان که در طبیعت محسوس است می تواند در دل ها و جان های ما حرکتی رو به رشد و به سمت پیشرفت را مجسم و نمایان سازد .
سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب برای ملت شریف ایران ، خصوصا جامعه ی هدف بهزیستی بوده است.
در این روزهای پایانی سال با توجه به شرایط خاص کشور و بروز همه گیری ناشی از بیماری کرونا و نگرانی جدی در خصوص افزایش آلودگی ناشی از این ویروس شایسته است با رعایت تمامی نکات مرتبط با بهداشت فردی و اجتماعی به استقبال نوروز و سال جدید رویم. توصیه ی اکید بر این است که عید را از طریق تلفن با یکدیگر در تماس باشیم . با ماندن در خانه خود و عزیزانمان را در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار ندهیم و بدانیم که برخلاف همه ی هزاره های گذشته، دوست داشتن بستگان در ندیدن آنان در نوروز پیش روی است. باشد که شعار "عید ما بعد از غلبه بر کرونا " را سرلوحه ی امور خود قرار دهیم .
اینجانب حلول سال نو خورشیدی و فرارسیدن بهار طبیعت را به همه آحاد ملت قدرشناس ایران و مازندران بویژه جامعه ی هدف بهزیستی تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاش های خانواده بزرگ بهزیستی مازندران اعم از کارکنان ، موسسات و مراکز غیردولتی و شرکای اجتماعی همسو که در طول سال ۱۳۹۸ به طور مستمر و موثر در راستای خدمت رسانی به جامعه ی هدف بهزیستی در سراسر استان مازندران مجاهدت نمودند تشکر و قدردانی می نمایم. برای همه ی این عزیزان و خانواده های محترمشان سالی پراز صفا و صمیمیت در پرتو عنایات و برکات الهی، آرزومندم .
امیدوارم در سال پیش رو ابتدا با مدیریت نمودن بحران ناشی از ویروس کرونا و سپس با تکیه بر خرد جمعی و بهره گیری از مشارکت اجتماعی آحاد جامعه بتوانیم بیش از پیش در مسیر رشد و بالندگی گام برداریم و در جهت ارتقا سطح سلامت اجتماعی و روانی میهن اسلامی مان کوشا باشیم .

دکتر فرزاد گوهردهی 
مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 15034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد