سیزدهمین جلسه ستاد پیشگیری از بیماریهای واگیردار بهزیستی مازندران برگزار شد

در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا و پیگیری اقدامات پیشگیرانه در تعطیلات نوروز ، سیزدهمین جلسه ستاد پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار بهزیستی استان بصورت ویدیو کنفرانس به ریاست دکتر گوهردهی و با حضور معاونین و روسای شهرستان ها برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران در این جلسه  ضمن بررسی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا در سطح استان، موارد ضروری جهت پیگیری در ایام تعطیلات نوروز بررسی شد . 
همچنین اقدامات  صورت گرفته و چالش های موجود توسط روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها مطرح، و پیشنهادات و راهکارهای لازم توسط مدیرکل و معاونین ارایه شد . 

ضمنا  مقرر شد در ایام تعطیلات عید پاسخگویی سریع و بهنگام کلیه معاونین و روسای شهرستان ها در زمان بروز وقایع و حوادث، ارسال گزارش موارد با قید فوریت  به دفتر ستاد پیشگیری از کرونا بهزیستی استان همه روزه در سامانه مربوطه ثبت گردد    . 
گفتنی است بر پایش  کلیه مراکز شبانه روزی به صورت روزانه توسط روسای شهرستان ها و همچنین نظارت لازم توسط معاونین نیز در تمامی حوزه ها به ویژه کمپ های ترک اعتیاد، کودکان خیابانی و ..      معاونین،روسای شهرستان ها     تاکید گردید.
همچنین  با توجه به ارسال بخشنامه نوروزی مراکز شبانه روزی و خانه های حمایتی، مقررشد  مفاد آن بطور دقیق انجام شده  و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده ریاست شهرستان می باشد.
همچنین  با توجه به دستور رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور مقرر شد تا همه ی روسای محترم شهرستان هابرای پاسخگویی سریع و بهنگام به موارد اورژانس بخصوص موارد مرتبط با بحران کرونا بصورت شبانه روز در دسترس باشند.
    
شایان ذکر است     با توجه به کاهش دما و افزایش بارندگی در چند روز آینده مقرر شد  آمادگی و تمهیدات لازم در این خصوص صورت گیرد تا مراکز شبانه روزی متحمل خسارات احتمالی ناشی از کاهش دما و بارندگی نشوند.

کد خبر 15029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد