آغاز اجرای مرحله دوم توزیع بسته های آموزشی و بهداشتی در میان کودکان کار وخیابانی در گلستان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان:در راستای اجرای طرح سلامت و پیشگیری از بیماری های واگیر دار در میان مددجویان و جامعه هدف بهزیستی ، اداره کل بهزیستی گلستان اقدام به اجرای مرحله دوم این طرح در میان کودکان کار وخیابانی در سطح استان نمود.

 مدیرکل بهزیستی گلستان در این باره گفت: از آنجا که یکی از گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کودکان کار و خیابان هستند به همین منظور بسته‌های بهداشتی و آموزشی با مشوق‌هایی برای این کودکان توزیع شد.  دکتر غفاری افزود: در این طرح نیروهای اورژانس اجتماعی(ضمن رعایت نکات بهداشتی) با حضور در مناطق حاشیه شهرها و مراجعه به منازل آنان، ضمن توزیع بسته ها به ارزش ۳۰هزار تومان،موارد بهداشتی را به آنها آموزش دادند و از آنها خواستند تا رعایت کنند.
وی خاطر نشان کرد؛  این بسته‌ها شامل صابون، ژل دست، ماسک و دستکش و... هستند که تا پایان سال چهار مرتبه این کار انجام شده و این لوازم به کودکان تحویل داده می‌شود.
رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر  بهزیستی گلستان اظهار کرد: ضمن تحویل این بسته‌ها نحوه شست‌وشوی دست‌ها و ... به این کودکان آموزش داده می‌شود تا این کودکان بتوانند خودشان را از آلودگی‌ها حفظ کنند

کد خبر 15018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد