دامغان ا تولید روزانه ۵۰۰ عدد ماسک در کارگاه گروه همیار

زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت : کارگاه تهیه ماسک در ۲۵ اسفند ماه در بخش امیریه دامغان در دوشیفت کاری ۱۲ نفره شروع به تولید کرده است و در این کارگاه روزانه تعداد ۵۰۰ عدد ماسک و در مجموع شش هزار ماسک تولید که در بخش پرسنلی و مراکز تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان توزیع می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان بیان داشت : تولید روزانه ۵۰۰ عدد ماسک در کارگاه گروه همیار شهرستان دامغان انجام می شود .

زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت : با  همراهی موسسه خیریه طاهر شهرستان دامغان و همکاری بهزیستی استان و سپاه شهرستان دامغان ، تولید شش هزار ماسک و توزیع در مرکز استان اجرایی شده است که در این همکاری مساعدت مالی توسط خیریه ، چرخ خیاطی و بخشی از نیروی انسانی(گروه همیار) توسط بهزیستی و فضای فیزیکی و بخش دیگری از نیروی انسانی را سپاه شهرستان دامغان برعهده دارند . با توجه به شرایط فعلی باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرد و یکی از این ظرفیت ها خیرین و گروه همیار زنان سرپرست خانوار است .

وی افزود : کارگاه تهیه ماسک در ۲۵ اسفند ماه در بخش امیریه دامغان در دوشیفت کاری ۱۲ نفره شروع به تولید کرده است و در این کارگاه روزانه تعداد ۵۰۰ عدد ماسک و در مجموع شش هزار ماسک تولید که در بخش پرسنلی و مراکز تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان توزیع می شود .

زحمتکش گفت : در صورت تامین و تهیه اقلام مورد استفاده در تولید ماسک اداره کل بهزیستی استان سمنان در سراسر استان ظرفیت تولید ماسک را با کمک گرو ههای همیار و مراکز تحت نظارت دارد تا بتوان گام موثری در کاهش کمبود ماسک در استان و کشور برداشت .

کد خبر 15011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد