اصفهان| پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی هموطنان بخصوص شهروندان نصف جهان و خانواده بزرگ بهزیستی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، مرضیه فرشاد، طی پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

نوروز؛ روزی ست که طبیعت به فرمان خداوند، اهریمن قحطی و خشکسالی را شکست داده و دگر بار شادمانی و خیر و برکت را به مردم ارزانی می‌دارد. روزی که پس از پشت سـر گذاشـتن فصـلی سرد، خورشید با طلوع خیره‌کننده‌اش زمین مرده را زنده می‌کند و هر آنچه خشک شده بود را سبز می‌گرداند. بیاییـد به پاسداشت نو شدن زمین دست در دست هم به دعا برخیزیم و در این برهه زمانی که کشور درگیر شیوع بیماری کرونا است از خداونـدگار عـالم، سـالی نیکو و به دور از بلایا درخواست کنیم.

بیاییـد  دست در دست هم در راه آبادانی کشورمـان کوشا باشـیم و شادمانی و زیبایی را دگر بار به دل‌های مردم عزیز کشورمان به خصوص جامعه هـدف بهزیستی بازگردانیم.
اینجانب ضمن تبریـک سال یک هزار و سـیصد و نود و نه شمسـی و آغاز بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به خانواده بزرگ بهزیستی تبریک و تهنیت عرض نموده امیـدوارم سالی سـرشار از شادی، موفقیت و خدمت در پیش داشته باشید.

با امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می‌گذاریم و فروتنانه از او طلب می‌کنیم که:"یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال"

                                                                                                                                                                                                                      دکتر مرضیه فرشاد
                                                                                                                                                                                                             مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

 

کد خبر 15005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد