مدیر کل بهزیستی استان کرمان از آموزش کودکان کار و خیابان و توزیع ٣۰۰ بسته بهداشتی بین آنان   خبر داد

در مرحله اول طرح ملی آموزش و توزیع بسته های بهداشتی بین کودکان کار و خیابان در یک نیم روز تعداد ٣۰۰ کودک در استان کرمان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی در تشریح طرح ملی آموزش کودکان کار و خیابان و توزیع بسته های بهداشتی بین آنان ، گفت : در ادامه اقدامات پیشگیرانه برای کنترل ویروس کرونا در مرحله اول اجرای این طرح و تنها در یک نیم روز حدود ٣۰۰بسته بهداشتی بین کودکان کار و خیابان توزیع و به آنان آموزش داده شد .

وی با بیان اینکه ۱٨ اورژانس اجتماعی در سطح استان فعال و مشغول ارائه خدمات هستند؛ اظهار داشت : پایگاههای خدمات اجتماعی و مراکز روزانه و شبانه روزی آموزشی -  حمایتی کودک و خانواده از دیگر مراکزی هستند که در اجرای طرح ملی آموزش کودکان کار و خیابان و توزیع بسته های بهداشتی با اورژانس های اجتماعی همکاری می کنند .

صادق زاده با اشاره به ظرفیت های موجود در استان کرمان یادآور شد : خیرین - فعالان اجتماعی - نیروهای نظامی و انتظامی -  بنگاههای اقتصادی برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در تهیه مواد و وسایل بهداشتی با بهزیستی همکاری داشته اند. 

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با ضروری دانستن اجرای طرح ملی آموزش کودکان کار و خیابان و توزیع بسته های بهداشتی بین آنان ، افزود : هدف از اجرای این طرح فقط آموزش و آگاهی دادن به کودکان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است که در مرحله اول ، طرح در شهرستان های کرمان - زرند - راور- بم - جیرفت و رفسنجان اجرا شده و در روزهای آینده در سایر شهرستان ها اجرا می شود .

کد خبر 14991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد