اصفهان| مراکز بهزیستی استان نیازمند اقلام بهداشتی است

دبیر کارگروه کرونا بهزیستی استان اصفهان گفت: برای تامین اقلام بهداشتی مکاتبات ما با سازمان غذا و دارو بی نتیجه بود، خیران کمک می‌کنند اما نیاز به این اقلام همچنان وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، پژمان پورشبانان  اظهار کرد: در روزهای گذشته شش نفر از مددجویان مراکز بهزیستی استان مشکوک به کرونا بودند که دو مورد از آنها از بیمارستان ترخیص و در فضای قرنطینه بعد از بیمارستان به سر می‌برند و بعد از قرنطینه به مرکز باز می‌گردند.

وی با بیان اینکه دو مورد جدید مشکوک به کرونا در روز گذشته شناسایی شد، افزود: پس از تشخیص موارد مشکوک در مراکز بهزیستی تلاش می‌کنیم کل مرکز به صورت قرنطینه درآید و هیچ ورود و خروجی در چنین مراکزی که دارای مورد مشکوک به کرونا هستند انجام نمی‌شود و شرایطی ایجاد می‌کنیم که حتی پرسنل مرکز هم تا زمان پاسخ تست فرد مشکوک در مرکز بمانند.

دبیر کارگروه کرونا بهزیستی استان اصفهان، تصریح کرد: تا به حال موردی از بیمار مثبت کرونا در مراکز بهزیستی استان نداشته‌ایم و موارد ذکر شده در حد مشکوک بودند که اقدامات لازم برای آنها انجام شد.

وی با بیان اینکه خیران تلاش‌های مثبتی در جهت تأمین اقلام بهداشتی در استان دارند، اظهار کرد: مکاتبات بهزیستی برای تأمین اقلام بهداشتی با سازمان غذا و دارو نتیجه‌ای دربر نداشت و پیگیری‌های دیگری برای جلب کمک بسیج صاحب الزمان (عج) و استانداری داشتیم که احتمال کمک این دستگاه‌ها و البته خیران و سمن‌های مردمی استان به بهزیستی بیشتر است و توافقاتی در زمینه تأمین ماسک و اقلام بهداشتی صورت گرفت که در زمان مقرر میزان و چگونگی این کمک‌ها به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.

کد خبر 14984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد