در رسانه/ واریز کمک هزینه ۲۵۰ هزار تومانی خرید اقلام بهداشتی به معلولان شدید و ضایع نخاعی ایلام

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از آن، تا کنون به بیش از 500 معلول استان کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی واریز شده است.

زهرا همتی مدیرکل بهزیستی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا جمعی از معلولان تحت پوشش این سازمان کمک هزینه تامین لوازم بهداشتی و ضد عفونی دریافت کردند.

وی افزود: در این راستا مبلغ ۲میلیون و۵٠٠ هزار ریال به حساب ۵۵٠ معلول شدید، خیلی شدید و ضایع نخاعی استان برای خرید اقلام بهداشتی پیشگیری از کرونا ویروس واریز شده است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام بیان داشت: این کمک هزینه برای معلولان دریافت کننده حق پرستاری، افراد دارای آسیب ضایعه نخاعی، خانواده محور (مراقبان غیر رسمی) و همچنین شماری از معلولان شدید و خیلی شدید بصورت متمرکز از سوی سازمان بهزیستی کشور واریز شده است.

وی ادامه داد: برای هر یک از مددجویان زیر پوشش حوزه اجتماعی شامل کودکان کار، کودکان شیرخوارگاه و افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی مراکز خانه امن و سلامت اورژانس اجتماعی مبلغ ۳۰۰ هزار ریال پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: تاکنون ۷٠ کودک کار و آسیب های احتماعی در استان شناسایی شده و برای این افراد نیز به زودی کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی پرداخت می‌شود.

به گفته ی همتی، حدود ۳۳ هزار نفر در ایلام تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.

کد خبر 14968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد