برگزاری جلسه شورای اداری اداره کل بهزیستی استان سمنان

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت : در سال ۹۸ اقدامات موثر و تاثیرگذاری در افزایش حقوق و مزایا پرسنلی برداشته شد که با پیگیری ریاست سازمان این امر در اسرع وقت در سازمان بهزیستی کشور عملیاتی و اجرا شد و جا دارد از تمامی عوامل این اقدام ارزشمند تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه شورای اداری اداره کل بهزیستی استان برگزار شد .

شورای اداری اداره کل بهزیستی استان سمنان به ریاست علیرضا ایزدپور و با حضور معاونین ، مسئولین ستادی و روسای شهرستان ها از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد .

علیرضا ایزدپورمدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همدلی ، همراهی و همکاری کلیه پرسنل و اعضای شورای اداری استان و تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی سالی سرشار از شادکامی ابراز داشت : سال ۹۸ با تمام روزهای خوب و سخت رو به پایان است و خدا را شاکریم این توفیق را داشتیم تا به این لحظه با همفکری ، تعامل و خرد جمعی این سال را پشت سر بگذاریم .

ایزدپور گفت : هدف از برگزاری این جلسه در آخرین روزهای سال ، تقدیر و تشکر از کلیه همکاران و علی الخصوص اعضای شورای اداری است و هیچ هدفی در سازمانی در سایه همدلی و همراهی تحقق پذیر نیست .

وی افزود : شروع سال جدید و عید امسال شرایط خاص و ویژه دارد و نیاز است برای اینکه سال سلامتی را داشته باشیم ، مردم در منزل بمانند و تنها در صورت لزوم در جامعه حضور پیدا کنند و انتظار می رود مردمانی با پیشینه تاریخی چند هزار ساله در رعایت بهداشت و سلامت در صف اول باشند و عدم رعایت موارد بهداشتی باعث بروز خسارت به آحاد جامعه و کشور می شود .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت : در سال ۹۸ اقدامات موثر و تاثیرگذاری درافزایش حقوق و مزایا پرسنلی برداشته شد که با پیگیری ریاست سازمان این امر در اسرع وقت در سازمان بهزیستی کشور عملیاتی و اجرا شد و جا دارد از تمامی عوامل این اقدام ارزشمند تقدیر و تشکر کرد . در سال ۹۸ علی رغم تمامی مشکلات و کمبودها در اعتبارات سعی شد ، کمبود و کاستی در پرداخت رفاهی در حوزه پرسنلی ایجاد نشود و جا دارد تقدیر ویژه ی از تلاش ها و زحمات تیم معاونت پشتیبانی و علی الخصوص معاونت پشتیبانی داشت که یکی از دغدغه های ایشان بحث رفاهی و مالی پرسنل است .

ایشان در ادامه : در روز های پایانی سال و شیوع ویروس کرونا در کشور ، اداره کل بهزیستی استان سمنان با تشکیل کمیته ی تحت عنوان کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه را در این حوزه شروع کرد و با تلاش های شبانه روزی معاونین ، روسای شهرستان ها و رابطین ستادی و شهرستانی تا کنون گزارشی از وجود این ویروس در مراکز شبانه روزی علام نشده است .

وی تصریح کرد : با توجه به شرایط فعلی پذیرش جدید در مراکز شبانه روزی تحت نظارت ممنوع است ، جزء موارد خاص و ویژه که با هماهنگی اداره پذیرش و هماهنگی و کمیته باید انجام شود و انتظار می رود در این خصوص کلیه روسای شهرستان ها همکاری و برنامه ریزی لازم را انجام داده و نظارت های خود را بصورت ویژه نیز در ایام تعطیلات عید انجام دهند .

علیرضا ایزدپور گفت : طبق اعلام دبیر کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سازمان بهزیستی کشور و طبق لیست ارسالی استان در ایام نوروز امسال کشیک نوروزی اعضای شورای اداری استان حضوری است و کلیه معاونین ، مسئولین ستادی و روسای شهرستان ها در دسترس و آنکال هستند تا در صورت نیاز با آنان هماهنگی لازم صورت پذیرد .

ایشان در پایان : امیدواریم با همراهی و همدلی مردم و مسئولین در روزهای اخیر شاهد کاهش این ویروس منحوس باشیم و نیاز به ادامه شرایط فعلی به ماه های آینده نباشد .

کد خبر 14959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد