طرح آموزشی جهت پیشگیری از ابتلای کودکان کار و خیابانی با ویروس کرنا در بهزیستی دشتستان اجرا شد

با توجه به شیوع ویروس کرونا جلسه ای با حضور کارشناسان مداخله و اورژانس 123 بهزیستی دشتستان با موضوع اجرای طرح آموزشی جهت پیشگیری از ابتلای کودکان کار و خیابانی به ویروس کرونا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان دشتستان, با توجه به شیوع ویروس کرونا جلسه ای با حضور کارشناسان مداخله و اورژانس 123 بهزیستی دشتستان با موضوع اجرای طرح آموزشی پیشگیری از ابتلای کودکان کار و خیابانی به ویروس کرونا برگزار شد.
حمید انصاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن تقدیر از تلاش کارکنان و کارشناسان واحد مداخله در بحران و اورژانس اجتماعی ( خط 123)  گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا ونداشتن واکسن،  مؤثرترین راه پیشگیری ازبیماری در خانه ماندن است . وی افزود: کودکان کار بدلیل شرایط بد اقتصادی و فرهنگی می توانند بعنوان عامل ناقل این بیماری باشند. رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان با اشاره به ارایه  خدمات مشاوره تلفنی در بهزیستی دشتستان گفت:  همه روزه بجز ایام تعطیل و با هدف کاهش اضطراب شهروندان ، مشاوران بهزیستی دشتستان  با شماره 34240422 علاوه بر خط 1480 ( صدای مشاور)  آماده ارایه مشاوره تلفنی می باشد.
گفتنی است:  هدف از اجرای این طرح آموزش اهمیت بهداشت و در خانه مان به  این کودکان بود و با اهداء بسته های آموزشی و کمک های معیشتی به آنان  از سوی بهزیستی شهرستان براهمیت و ضرورت در خانه ماندن این کودکان تاکید شد .

کد خبر 14958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد