۱۲۶ ایلامی مشاوره کنترل اضطراب ناشی از کرونا دریافت کردند

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون کارشناسان مرکز صدای مشاور این اداره کل به ۱۲۶ تماس افراد که دارای اضطراب زیاد ناشی از شیوع این بیماری بودند، پاسخ داده اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، زهرا همتی با بیان اینکه عمده این افراد زن بوده اند، افزود: از این شمار تماس گیرنده ۴۴ نفر مرد و ۸۲ نفر نیز زن بوده است.

وی محدوده سنی این تماس گیرندگان را ۲۵ تا ۵۵ سال عنوان کرد و اظهار داشت: این افراد دارای اضطراب با درجه زیاد بودد که از طریق کارشناسان این مرکز، مشاوره های لازم دریافت کرده اند.

مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به افزایش زمان فعالیت مرکز صدای مشاور ایلام برای کاهش استرس کرونا بین مردم گفت: به منظور خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم و کاهش اضطراب و استرس ناشی از ویروس کرونا مدت زمان فعالیت مرکز صدای مشاور این سازمان به ساعت ۲۲ افزایش یافت.

همتی افزود: پیش از این مدت زمان فعالیت این مرکز از ساعت ۸ تا ۲۰ بود که از هفته گذشته ساعت فعالیت صدای مشاور ۱۴۸۰ این اداره کل تا ساعت ۲۲ افزایش یافته است.

وی ادامه داد: به همین منظور کارشناسان و روانشناسان مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ این اداره کل با و توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و به منظور کاهش تنش های روانی بین مردم آماده پاسخگویی به عموم هستند.

همتی اظهار کرد: عموم مردم از سراسر استان می توانند با تماس رایگان با خط مشاوره تلفنی «۱۴۸۰» خدمات مشاوره و روانشناختی مورد نیاز دریافت کنند.

پایان

کد خبر 14954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد