معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: با توجه به ورود بیماری کرونا به استان خراسان شمالی، تلاش بهزیستی بر این بوده تا از حضور کودکان کار و خیابان در سطح شهر جلوگیری کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، علی اکبر صحرانورد اظهار کرد: یکی از اقدامات بهزیستی خراسان شمالی این بوده تا کودکان نزد خانواده نگهداری شوند و بعضا آنان را با اتومبیل های اداره کل از خیابان به منزل منتقل کرده اند.
وی با اشاره به اینکه برخی از خانواده ها متوجه خطرهای بیماری نیستند، افزود: تعدادی از این کودکان را پس از انتقال به محل زندگی، تحت آموزش قرار داده و علاوه بر بروشور های آموزشی، بسته بهداشتی پیش گیری از ابتلا به کرونا نیز بین آنان توزیع شد.
صحرانورد در بخش دیگری از سخنان تصریح کرد: کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابان با حضور محمدتقی آریان، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی دوبار برگزار شده که به بهزیستی خراسان شمالی کمک های بسیاری کرده است.
وی افزود: این کمیته در شهرستان ها نیز با حضور فرمانداران برگزار شده است.
صحرانورد عنوان کرد: در استان خراسان شمالی یک مرکز شبانه روزی با ظرفیت ۴۰ نفر و دو مرکز روزانه با توانایی پذیرش ۲۵۸ نفر فعال هستند.

کد خبر 14945

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد