آغاز طرح پیشگیری و مراقبت از بیماری کرونا در افراد بی خانمان و کارتن خواب

مدیر کل بهزیستی لرستان از آغاز طرح پیشگیری و مراقبت از بیماری کرونا در افراد بی خانمان و کارتن خواب خبر داد.  

‍به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، دکتر کرم یاری در بازدید از مرکز ماده ۱۶ مردان و مرکز میان مدت شفا (زنان) با اعلام این خبر افزود:  طرح پیشگیری و مراقبت از بیماری کرونا در افراد بی‌خانمان و کارتن خواب مصرف‌کننده مواد در سراسر کشور با همکاری سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر آغاز شده است.  

وی خاطر نشان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا، اداره کل بهزیستی استان لرستان اقدام به سنجش تب کارکنان این اداره کل و مراجعین نموده است. این اقدام با همکاری داوطلبانه همکاران و ارباب رجوع انجام شده و در صورت بالا بودن درجه حرارت بدن فرد، توصیه به مراجعه به مراکز درمانی برای بررسی دقیق تر می‌شود.

یاری ادامه داد: به منظور پیشگیری ازویروس کرونا و سلامت همکاران تعداد ۵۰۰۰ ماسک تهیه و بطور متناوب در اختیار همکار قرار می گیرد.

یاری افزود: در روزهای گذشته و جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی در شهرستان سیل زده پلدختر، پایگاه خدمات اجتماعی کوی فلسطین در این شهر افتتاح گردید.

این مقام مسئول یاد آور شد: برای کاهش مراجعه حضوری، مسئولین مراکز و موسساتی که زمان تمدید مجوز آنها از اسفند ۹۸ تا خرداد ۹۹ می باشد، می توانند در تیرماه سال ۹۹ برای تمدید مجوز خود اقدام نمایند و در این مدت مشکلی نخواهند داشت.

کد خبر 14905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد