کارگاههای تولیدی توانخواهان و گروههای همیار پایگاههای سلامت اجتماعی بهزیستی نیز همگام با سپاه و گروههای جهادی در خط مقدم مبارزه علیه کرونا

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در بازدید از کارگاه تولیدی دستان پرتوان گفت؛ بهزیستی طبق سیاست های ابلاغی و مسئولیت اجتماعی که دارد در هر بحران خود را با شرایط موجود و مورد نیاز جامعه همراه کرده و با تمام قوا آماده خدمت رسانی به مردم عزیز، جامعه هدف تحت حمایت، مراکز و مددجویان خدمات گیرنده در این مراکز و مؤسسات می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی صبح امروز عرب نژاد مدیرکل بهزیستی به همراه معاون پشتیبانی ومعاون امورتوانبخشی بهزیستی استان ضمن حضور درکارگاه دستان پرتوان خیریه حضرت رسول بیرجنداز روند تولید ماسک و روپوش دراین کارگاه دیدن کردند.
عرب نژاد در این بازدید ضمن عرض خداقوت و تقدیر از تلاشگران عرصه  جهادی مبارزه علیه پیشگیری و کنترل شیوع کرونا گفت؛ بهزیستی طبق سیاست های ابلاغی و مسئولیت اجتماعی که دارد در هر بحران خود را با شرایط زمان همراه کرده و با تمام قوا آماده خدمت رسانی به مردم عزیز، جامعه هدف تحت حمایت، مراکز و مددجویان خدمات گیرنده در این مراکز و مؤسسات می باشد.
وی افزود؛ مؤسسات خیریه و مراکز غیردولتی تحت نظارت به عنوان بازوی توانمند بهزیستی نیز آماده انجام خدمات متنوع و به روز می باشند، از آنجایی که تولید ماسک و روپوش در حال حاضر از جمله موارد ضروری و مورد نیاز کشور می باشد، این کار با تلاش مسئولان مراکز تولیدی حمایتی و گروههای همیار خیاطی ضمن أخذ مجوز بهداشتی و طی مراحل اداری لازم با تمام توانِ تولید در حال انجام می باشد.
مهندس لطیفی از اعضای هیئت مدیره خیریه مذکور در این خصوص گفت؛ ایده جوانان خلاق منجربه تولید ماسک و روپوش دراین مرکز گردید و در حال حاضر با تمام قوا به صورت دوشیفت مشغول تولید هستیم.
وی ضمن تشکر از سپاه بابت تامین بخشی ازاقلام اولیه گفت علاوه برتوانجویان و معلولان، تعدادی از جوانان جهادگر دراین کار مشارکتی و خیرِ جمعی حضوردارند.
لطیفی ابراز امیدواری کرد طی روزهای آینده تولید ماسک دراین کارگاه به ۵۰۰۰ عدد در روز برسد.
وی همچنین دراین خصوص گفت این ماسکها که خیلی باکیفیت و چندلایه هستند برای ضدعفونی تحویل سپاه میشود و متعاقب آن با نظارت دانشگاه علوم پزشکی رایگان توزیع می گردد.
لازم به ذکراست در این کارگاه تولید موازین بهداشتی کاملا رعایت میشود بطوریکه هنگام ورود علاوه برضدعفونی کردن دستها وکفشها، تب واکسیژن خون افراد بادستگاه سنجیده و جهت ورود و بازدید از ماسک استفاده میگردد

کد خبر 14903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد