بسیج سازمان های مردم نهاد برای پیشگیری از شیوع کرونا در بین جامعه هدف

تشکل های غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد تحت نظارت بهزیستی برای پیشگیری از شیوع کرونا و تهیه بسته های آموزشی بسیج شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی  چهارمحال و بختیاری " معصومه محمدی" سرپرست بهزیستی استان با اشاره به فعالیت های خیرخواهانه سازمان های مردم نهاد تحت نظارت این استان، افزود: این موسسات هرساله با توجه به آغاز سال جدید فعالیتهای خود را گسترش می دهند ؛ امسال نیز شیوع ویروس کرونا باعث شده که بیش از گذشته در این زمینه ورود کرده و در سبد حمایتی خود  اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده نیز توزیع کنند.

محمدی خاطر نشان کرد موسسات خیریه ای که کارگاههای حمایتی داشتند نیز اقدام به دوخت ماسک نموده و توزیع اقلام خود را با اولویت جامعه هدف تحت پوشش و افراد نیازمند در دستور کار دارند.

سرپرست بهزیستی استان همچنین از را اندازی پویش " با هم از کرونا میگذریم" توسط جمعیت همیاران سلامت استان خبر داد و افزود: در راستای کاهش اضطراب ناشی از شرایط پیش آمده جمعیت همیاران سلامت روان، اقدام به راه اندازی پویشی در فضای مجازی نموده است که در این فضا علاوه بر اطلاع رسانی و  بسته های آموزشی ، برگزاری مسابقه برای کودکان و خانواده هایشان همراه با جایزه، معرفی کتاب های مرتبط با سلامت روان و دانلود فیلم قرار داده است.  

کد خبر 14892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد