مشاوران 1480 دربهزیستی درنوک پیکان مبارزه با کرونا قراردارند

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی استان در بازدید از مرکز 1480 بهزیستی گفت: مشاوران 1480 دربهزیستی درنوک پیکان مبارزه با کرونا قراردارند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی عرب نژاد مدیر کل بهزیستی ساعتی پیش ضمن حضور در محل صدای مشاور، ۱۴۸۰ با مشاوران و کارشناسان این مرکز دیدار و زحمات آنها در مبارزه با کرونا تشکر کرد.
عرب نژاد دراین دیدار ضمن اشاره به این مسئله که کارشناسان و مشاوران ۱۴۸۰ در نوک پیکان مبارزه مجازی با کرونا قرار دارند گفت: با تبلیغات و اطلاع رسانی صورت گرفته و همچنین فرهنگ سازی انجام شده به توفیق پروردگار درصد آشنایی افراد جامعه با ۱۴۸۰ در حال افزایش است.
وی افزود در همین راستا ساعت کاری مرکز ۱۴۸۰ طی دوهفته  گذشته از ۱۲ ساعت به ۱۶ ساعت افزایش داشته است که این مهم باعث شده آمار تماس گیرندگان با این مرکز افزایش چشم گیری داشته باشد به نحوی که روزانه ۱۰ تماس پیرامون مسئله کرونا با اپراتور ۱۴۸۰ گرفته شده که این آمار جدای تماس‌های روزانه این مرکز می باشد.
عرب نژاد همچنین گفت قطعاً صحبت کردن با مشاور در شرایط کنونی باعث کاهش استرس و افزایش ایمنی بدن خواهد بود وشهروندان و هم استانی های عزیز می توانند از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ شب با ۱۴۸۰ تماس بگیرند و پیرامون مسائل مختلف به خصوص استرس های ناشی از کرونا با مشاوران متخصص صحبت نمایند

کد خبر 14857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد