اهداء بن کارت های خرید پوشاک و مواد غذایی به ارزش ریالی یک میلیارد و 200 میلیون ریال به بهزیستی زرند

مجتمع فولاد ایرانیان زرند در اقدامی خیر خواهانه و به منظور ارج نهادن به مسئولیت اجتماعی دو بن کارت خرید مواد غذایی و پوشاک به ارزش ریالی یک میلیارد و 200 میلیون ریال به بهزیستی زرند اهداء کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از شهرستان زرند ، علی ابراهیمی زرندی رئیس اداره بهزیستی با قدردانی از اقدام خداپسندانه مدیران مجتمع فولاد ایرانیان زرند ، گفت : این مجتمع برای عمل به مسئولیت اجتماعی و با هدف کمک به پیشبرد اهداف بهزیستی اقدامات ارزشمند زیادی انجام داده است .
 وی با اینکه یاری رساندن به افراد دارای معلولیت و خانواده های نیازمند در شرایط کنونی عبادتی عظیم است ، اظهار داشت : مجتمع فولاد ایرانیان در ادامه اقدامات خیرخواهانه خود  200 بن کارت مواد غذایی به ارزش هرکارت  4 میلیون ریال و 200  بن کارت خرید پوشاک به ارزش هر کارت 2 میلیون ریال در مجموع یک میلیارد و 200 میلیون ریال به بهزیستی زرند برای توزیع بین خانواده ها و افراد تحت حمایت اهداء کرد .
گفتنی است  با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت اصول بهداشتی ، بن کارت های اهداء شده بعد از عادی شدن شرایط و تایید کارشناسان شبکه بهداشت و درمان به مددجویان نیازمند تحویل می شود .

کد خبر 14855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد