اصفهان| مددجویان مشکوک به بیمارستان ارجاع شدند 

دبیر کارگروه کرونای بهزیستی استان اصفهان گفت: پایش مراکز بهزیستی استان طبق روال معمول انجام می‌شود که در چهار روز گذشته شش مورد مشکوک از مددجویان به دلیل تب خفیف یا مشکلات تنفسی به بیمارستان ارجاع داده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، پژمان پورشبانان اظهار کرد: گزارش گیری و پایش مراکز بهزیستی استان طبق روال معمول انجام می‌شود که در  چهار روز گذشته شش مورد مشکوک از مددجویان به دلیل تب خفیف یا مشکلات تنفسی به بیمارستان ارجاع داده شدند.
وی در خصوص این شش مورد مشکوک، تصریح کرد: از این موارد یک مورد از بیمارستان ترخیص و تست یک مورد از بیماران منفی اعلام شد و برای دو مورد دیگر درخواست تست شده که جواب آن آماده نشده و مابقی افراد هم در بیمارستان تحت نظر هستند اما مورد قطعی کرونا هنوز نداشته‌ایم و این موارد در سطح استان مشکوک بوده‌اند.
دبیر کارگروه کرونای بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه کوچک‌ترین علائمی در مراکز بهزیستی نادیده گرفته نمی‌شود، افزود: هیچکدام از علائم را به حساب موارد بی‌اهمیت مانند سرماخوردگی نمی‌گذاریم و علائم مختصر هم در مراکز مورد پیگیری واقع می‌شود و به عنوان موارد مشکوک بلافاصله به مراکز بهداشتی ارجاع می‌شوند.
وی با بیان اینکه همه مراکز تحت کنترل هستند، گفت: امیدوارم این تعداد مشکوک هر چه زودتر از بیمارستان مرخص شوند و این موارد را به مراجع بهداشتی هم اعلام کرده‌ایم.
پورشبانان با بیان اینکه مراکز بهزیستی همچنان خواهان مواد ضدعفونی کننده هستند، اظهار کرد: بخشی از کمبودها به نحوه استفاده مراکز برمی گردد که استفاده بیش از حد و ضدعفونی فضاهای غیرضرور در این سطح نیاز نیست و باید به سطوح مکان‌های ضروری بیشتر توجه کرد.
وی در خصوص نحوه تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز بهزیستی، تصریح کرد: بخشی از مواد ضدعفونی کننده در شهرستان‌ها در روزهای گذشته از طریق شبکه‌های بهداشتی تأمین شده اما به طور کل مراکز نیازمند الکل و مواد ضدعفونی کننده هستند که امیدواریم همکاری خوب معاونت غذا و دارو در هفته آینده باعث تأمین این اقلام شود.
دبیر کارگروه کرونای بهزیستی استان اصفهان گفت: با وضعیت کنونی استان اصفهان گزارش‌ها باید به صورت لحظه‌ای باشد هر چند بهزیستی تمام تلاش خود را برای رعایت همه موارد بهداشتی، پایش و غربالگری بیماران انجام داده و این اقدامات همچنان تداوم دارد.


 

کد خبر 14849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد